וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ב"ש: ברקת סירבה לקבל את התפטרות קלינגר

18.9.2011 / 12:16

המאמן ביקש מהבעלים לעזוב לאלתר, ברקת לא אישרה ואמרה: "ניר נשאר. עוצמה של מועדון נמדדת ברגעים הקשים"

יממה לאחר ההפסד הרביעי ברציפות, 3:1 לעירוני ניר רמת השרון, נפגש הבוקר (ראשון) מאמן הקבוצה ניר קלינגר עם הבעלים של המועדון אלונה ברקת והציע לה את התפטרותו המיידית מהקבוצה, כפי שפורסם אתמול. "אני מוכן לקחת אחריות על התוצאות", אמר קלינגר לברקת, אלא שזאת סירבה לקבל את התפטרותו לעת עתה וקלינגר ימשיך לאמן את הקבוצה מבירת הנגב.

אלונה ברקת אישרה את הידיעה בוואלה! ספורט ומסרה בתגובה: "עוצמה של מועדון נמדדת ברגעים קשים ואין ספק שאנו נמצאים בתקופה קשה, אך אני בטוחה שנוכל להתגבר עליה רק אם נהיה מאוחדים, הצוות המקצועי, ההנהלה, השחקנים והאוהדים. אני סמוכה ובטוחה שהצוות המקצועי ידע לתקן את הבעיות ונשתדל בזמן הקצר העומד לרשותנו לבצע שינויים שיעזרו לקבוצה לצאת לדרך חדשה".

עוד לפני הפגישה בין השניים, התייחסו הבוקר במועדון להפסד אמש: "זה הפסד בית שביעי ברציפות, דבר שלא קרה מזמן בבאר שבע וזה גורם ללא מעט לחץ כי האוהדים רוצים תוצאות".

כזכור, נוסף על הפסדי הבית לבית"ר ירושלים ורמת השרון העונה, הקבוצה הפסידה בסיום העונה שעברה חמש פעמים ברציפות: פעמיים להפועל עכו, מכבי נתניה, הפועל חיפה והפועל תל אביב. חלק מאוהדי הקבוצה הפנו אתמול אצבע מאשימה דווקא לברקת, על המדיניות שהתוותה בתחילת העונה יחד עם קלינגר לשדרוג שחקנים צעירים, שלא יושמה במלואה וגרמה לבלבול בתוך הקבוצה.

בקרב חלק גדול משחקני הקבוצה נרשמה אתמול בהלה קטנה, משום שרובם לא רוצים שהמאמן יעזוב. שחקן בקבוצה אמר אמש: "קלינגר חשוב מאוד למערכת. ידענו שלא יהיה קל. יש כאן שחקנים שלא מתאימים לליגת העל. היו צריכים לחשוב על הדברים האלה בתחילת העונה".

עדכון ראשון 10:28

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully