וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "לא היה פשוט לרדת לקרקע"

13.9.2011 / 22:14

מאמן אשדוד היה מרוצה מהניצחון על רמת השרון ומהשתלבותו של שריקי שכבש. מומי זפרן: "לא היינו ראויים להפסיד הפעם"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מ.ס. אשדוד הוכיחה הערב (שלישי) שהניצחון משבת על מכבי חיפה הוא כלל לא מקרי. השחקנים של יוסי מזרחי ניצחו במשחק ההשלמה שלהם את העולה החדשה עירוני רמת השרון 0:2, כשהיריבה השרונית נותרה עם אפס מתשע נקודות אחרי שלושה מחזורים. עידן שריקי שחזר השבוע מפולין ועבר בבקרת התקציבים היה חתום על שער היתרון לזכות אשדוד, בעוד דוד רביבו, שכבש בשבת, היה חתום על השער השני בדקה ה-90 אחרי שדייק בבעיטת עונשין מ-11 מטר.

מ.ס. אשדוד ניצחה 0:2 את עירוני רמת השרון

שחקני מועדון ספורט אשדוד חוגגים שער. קובי אליהו
טיפסו למקום השביעי בטבלה. עידן שריקי חוגג/קובי אליהו

עידן שריקי: "זה אחד הימים היפים שלי בקריירה"

יוסי מזרחי, מאמן מ.ס. אשדוד, אמר בסיום: "השגנו שני ניצחונות חשובים, לא היה פשוט להגיע למשחק ולרדת לקרקע אחרי הניצחון על מכבי חיפה. אני שמח שיצרנו לעצמנו את המצבים וכבשנו. עידן שריקי עדיין לא בכושר מלא, זה היה משחק רשמי ראשון שלו השנה ואני שמח מאוד שהוא נתן את המקסימום, אני מאמין ובטוח שהוא ייתן לנו עוד הרבה השנה".

עידן שריקי: "אי אפשר לחלום על בכורה טובה יותר. אלה שלוש נקודות חשובות להמשך שלנו. גם מבחינה אישית הבקעתי, הקהל קיבל אותי בצורה כל כך יפה, וגם השחקנים. זה אחד הימים היפים שלי בקריירה, ואני רק רוצה שזה ימשיך כך".

מומי זפרן, מאמן עירוני רמת השרון: "לא היינו ראויים להפסיד הפעם, הגענו ליותר מצבים מאשדוד והגיעה לנו לפחות נקודה. ברור שלא ציפיתי לפתיחת עונה שכזו, אבל אני חושב שהשחקנים החדשים שהגיעו עדיין לא בכושר משחק. יש פה חבורה מצויינת וכל הקבוצה צריכה להתאחד עכשיו מחדש. אנחנו לא נופלים מעוד שבע-שמונה קבוצות בליגה ורק צריכים זמן להתחבר".

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully