וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ימפולסקי: "יש לחץ, אבל הוא חיובי"

12.9.2011 / 17:59

הקשר דיבר אחרי אימון הירוקים, והסביר את היכולת החלשה של הקבוצה: "אין הוקוס פוקוס בכדורגל, דברים לוקחים זמן"

אדריאן הרבשטיין

(צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכה: יאיר דניאל)

אחרי שביטל את יום החופש אתמול, וערך אסיפה בה התבטא כנגד חלק מהשחקנים בקבוצה, אלישע לוי ומכבי חיפה ערכו אימון נוסף לקראת המשחק מול א.א.ק. לרנקה ביום חמישי. לפני האימון ערך המאמן אסיפת שחקנים בה בירך את יוריצה בוליאט ליום הולדתו. באימון עצמו חילק לוי את השחקנים לשלוש קבוצות אך לא תירגל הרכב.

מי שלא התאמנו הם החלוץ ולדימיר דבאלישווילי שסובל מפצע מוגלתי בברך, וטאלב טואטחה שערך אימון חלקי בלבד, אחרי שנטש את האימון במהלכו בעקבות רגישות בשריר, שניהם אמורים להיות כשירים לקראת המשחק בחמישי. אלון תורג'מן ושלומי אזולאי, שעדיין לא קיבלו שחרור לקבוצה אחרת, התאמנו כרגיל.

קשר הקבוצה דלה ימפולסקי דיבר היום אחרי האימון והתייחס לכושר הלא טוב של הירוקים בתקופה האחרונה: "אין הוקוס פוקוס בכדורגל, דברים לוקחים זמן. יש לחץ בקבוצה, אבל זה לחץ חיובי. כל שבוע יש שחקן חדש שמגיע, וצריך להתרגל. אבל אין לי בעיה עם הסגל הרחב, ראיתם שהיו חסרים לנו בלמים, ולכן רוטציה זה דבר חשוב".

ימפולסקי הוסיף בנושא: "כולנו רק מתחילים להכיר אחד את השני, אז נכון שלפעמים יש וויכוחים אבל הכל נגמר בחיוך. למכבי תל אביב לקח שנה שלמה להתחבר, אני בטוח שלנו ייקח פחות".

לאחר האימון ערכו שחקני הקבוצה מדידות לחליפות שקיבלו מהמלבישה הרשמית בגיר, לקראת משחקי הליגה האירופית.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully