וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "באירופה נשלם ביוקר אם לא נגיע טוב"

מאמן הפועל ת"א לא הסתנוור מהניצחון. דמארי: "יש מה לשפר". נעים מחכה לתורג'מן, במידה שלא יגיע הנבחן פאסוס יוחתם

ברני ארדוב

הפועל תל אביב חגגה הערב (ראשון) ניצחון מתוק על בית"ר ירושלים עם 0:1 דרמטי. קבוצתו של יובל נעים, מעודדת משני הניצחונות שלה במחזורי הפתיחה, הגיעה לבלומפילד ללא חשש והציגה משחק טוב, אך נכנעה לשער של עומר דמארי בדקה ה-78, שהעלה את האדומים למקום השני בטבלה על חשבון יריבתם המושבעת.

צפו בהפועל ת"א גוברת 0:1 על בית"ר

גורדנה: "זו עדיין לא הפועל של העונה שעברה"

מאמן הפועל תל אביב דרור קשטן נשמע מרוצה בסך הכל והקפיד על כבודה של היריבה: "מי אמר שציפיתי שיהיה משחק קל? ידענו שיהיה משחק קשה. לבית"ר יש שחקנים צעירים ומוכשרים והם הוכיחו את זה כבר. במחצית הראשונה הם שלטו בקצב המשחק ואנחנו לא הגענו למשחק. במחצית השנייה שיפרנו את יכולת המשחק, כבשנו שער ויכולנו לכבוש עוד. בסך הכל, 0:1 זה בסדר גמור, אין לנו עיניים גדולות.

"אין קשר בין המשחק היום לזה ביום חמישי מול ראפיד בוקרשט. אנחנו חייבים לשפר את היכולת שלנו כי נשלם ביוקר אם לא נגיע טוב למשחק. נעבוד על הקטע הזה עד יום חמישי ונקווה שזה ייראה טוב יותר נגדם".

כשנשאל לגבי סלים טועמה אמר קשטן בתקיפות: "אם אתם רוצים לדבר על כדורגל אני מוכן, אם לא אני לא מוכן להגיב על מה שיש עם שחקן כזה או אחר. אני דבק בדרכי, שמה שאני אומר לשחקן ומה שהוא אומר לי יישאר ביני לבינו".

כובש השער עומר דמארי אמר בסיום: "היה משחק קשה, הם קבוצה טובה. היה חשוב לנו לפתוח חזק מההתחלה אבל לא נכנסנו טוב למשחק. לא משחק גדול שלנו אבל לקחנו שלוש נקודות, ועכשיו ממשיכים הלאה. יש לנו הרבה מה לשפר ולעבוד, בטוח שהיכולת הזו לא תספיק ביום חמישי.

"נעשה את החושבים ונלמד מהטעויות. הדברים מחוץ למגרש לא כל כך משפיעים עלינו, כל מי שנמצא על הדשא נותן את המאה אחוז שלו. סלים טועמה שחקן חשוב והוא סמל בהפועל תל אביב, אני מאמין שהוא יחזור אלינו בקרוב ונצא לדרך חדשה יחד איתו".

רועי גורדונה הוסיף: "בית"ר באו לפה ונתנו משחק טוב, אני שמח שניצחנו ולקחנו שלוש נקודות. זו עדיין לא הפועל תל אביב של העונה שעברה, אבל זו קבוצה שתתחבר לאט לאט ואני מקווה שתגיע לרמה של השנה שעברה".

נעים: "לא התבטלנו מול הפועל ת"א"

אחת המסקנות הברורות של בית"ר מהמשחק היא הצורך להתחזק בחלוץ נוסף. יובל נעים מעוניין באלון תורג'מן ואמר בסיום המשחק כי "תורג'מן בעדיפות ראשונה אצלי וממה שהבנתי חיפה צפויה לשחרר אותו". במידה ותורג'מן לא יגיע, בבית"ר מרוצים מהחלוץ הברזילאי הנבחן ליאונרדו פאסוס ובהתחשב בעלותו הנמוכה (כ-200 אלף שקל) והעובדה כי אין לבית"ר יותר מדי זמן עד לתום מועד ההעברות, איציק קורנפיין צפוי לגייס את הכסף בכדי להחתימו.

נעים היה די מרוצה בסיום ואמר: "צריך לקחת בחשבון שהקבוצה לא עשתה מחנה אימונים וזה חסר. קשה לדחוס את כל האימונים ביחד. באנו ולא התבטלנו מול הפועל תל אביב. באנו לשחק כדורגל עם הרבה התלהבות ושחקנים צעירים ואני חושב שנראינו בסדר גמור".

"ניסיתי למשוך כמה שיותר בלי לעשות חילופים", הוסיף נעים. "ודווקא כשעשינו חילוף ספגנו את השער. אנחנו מחפשים חלוץ ומקווים מאוד שזה יהיה אלון תורג'מן ואז נוכל להשתמש בעמית בן שושן לתפקידים אחרים. כשלקחתי את הקבוצה הזו לא הרבה אנשים האמינו בה, אבל אני מאמין בה. שיחקנו היום במגרש הכי קשה מול הפועל תל אביב, וראינו שיש לנו קבוצה טובה. נשחק חזק בכל משחק בלי לפחד ואני מאמין שהתוצאות יהיו טובות".

דן איינבינדר אמר: "היה לנו משחק די טוב היום, אבל בסוף התוצאה לא הייתה לטובתנו. אבל הקהל מעודד אותנו גם עכשיו ואנחנו יוצאים עם הרבה תחושות טובות לקראת ההמשך. היה לנו חיבור מיידי עם יובל, יש פה הרבה שחקנים צעירים שגדלו במועדון ומביאים הרבה לב ונחישות, ויחד עם הקהל המדהים הזה שהרבה אנשים מדברים עליו בדרכים לא נעימות ועכשיו הוא מראה לכולם איזה קהל הוא, אנחנו בדרך הנכונה".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully