וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלים טועמה: "אני רוצה לפתוח דף חדש"

קשר הפועל ת"א נפגש עם אוסידון ואלטר כדי לסיים את הסכסוך. בצאתו אמר: "קצת פגעתי בדרור. לא מתכנן ללכת למכבי פ"ת"

קשר הפועל תל אביב סלים טועמה נפגש בשעות הערב היום (שלישי) עם יושב ראש הקבוצה דורון אוסידון ויושב ראש איגוד השחקנים אריה אלטר במטרה לסיים את הסכסוך בין הקשר למועדון. בשיחה לא נכח מאמן הקבוצה דרור קשטן שכועס מאוד על השחקן בעקבות החשד להדלפת תוכן השיחה בין המאמן לטועמה עצמו.

השיחה שהתנהלה בין השלושה הייתה חיובית ובה טועמה התנצל ואמר: "בסך הכל הייתה אי הבנה ואני רוצה לפתוח דף חדש כדי לשים את הדברים מאחור". בשיחה לא דובר על מעבר אפשרי של הקשר למכבי פתח תקוה. אחרי שהקבוצה תשוב מיום מנוחה, אמורה להיערך שיחה בין קשטן לטועמה, שבה ינסו הצדדים ללבן את העניינים. בכל מקרה הצדדים מנסים לגשר על הכעס ששרר בימים האחרונים, ונראה כי אם קשטן יסלח לטועמה על התנהלותו בימים האחרונים, השחקן ישוב להתאמן כרגיל עם הקבוצה.

בסיום הפגישה אמר טועמה: "הייתה אי הבנה ופגעתי קצת בדרור וזה לא היה לעניין. דורון הסביר לי את כל נושא המעבר, ואני מקווה שהדברים יסתדרו". על אי התייצבותו לאימון היום, אמר: "אמרו לי להתאמן לבד אז עשיתי אימון משקולות לבד. זה לא אמור להשפיע". על עתידו אמר: "אני לא יודע מה יהיה, אבל מקווה שייפתרו הבעיות". לגבי האפשרות שיעבור למכבי פתח תקוה, הוסיף: "אני לא חושב שאמרתי שלא אלך לשם בשום פנים ואופן, אך ברור כי גם עכשיו אני לא מתכנן ללכת לשם ואני מקווה שכל הדברים יסתדרו".

ביום חמישי אמור גל שיש לעבור בדיקה שתכריע האם הוא יוכל לשחק נגד בית"ר ירושלים, כשבמידה ולא, יעלה להופעת הבכורה שלו המגן עמרי עטיה, שיועדף על פני דדי בן דיין, שכבר התבקש לחפש לעצמו קבוצה אחרת. עוד אמור לפתוח לראשונה בהרכב הזר החדש מירקו אורמוש, ככל הנראה במקומו של אלרואי כהן, אך רק ביום חמישי כשהקבוצה תשוב להתאמן בסגל מלא יתברר באיזה הרכב מתכוון קשטן לעלות מול בית"ר ירושלים. יוסי שבחון ערך ככל הנראה את אימונו האחרון בקבוצה ונפרד מהשחקנים למרות שעדיין המשא ומתן נמשך בין באר שבע להפועל תל אביב על שחרורו.

דני בונדר: "בושה מה שעושים לטועמה"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully