וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין: "דברים צריכים להשתנות כדי שאגיע שוב לנבחרת"

סנטר הנבחרת, שקלע את סל הניצחון מול איטליה, הוסיף: "הדקות הארוכות ביותר בחיי". הלפרין: "חבל על הרבע האחרון"

צילום מסך

באחד מהרבעים הגרועים של קבוצת כדורסל אי פעם, הצליחה נבחרת ישראל לסיים את הרבע הרביעי במשחק האחרון שלה בטורניר היורובאסקט מול איטליה ללא סל שדה, כשאת הנקודות הראשונות ברבע היא קולעת רק 23 שניות לסיומו. המשחק, שהלך בסופו של דבר להארכה, שגם היא הגיעה לשניות האחרונות, עד שהגיע יניב גרין וקלע את קליעת העונשין השנייה שלו, שקבעה את תוצאת המשחק ואת העובדה שישראל מסיימת היורובאסקט עם ניצחון שני רצוף, הפעם 95:96.

גרין עצמו נשמע מאוד נרגש בסיום המשחק והודה: "אלו היו הדקות הכי ארוכות בחיים שלי. דיברתי עם דיוויד בלו על כל מיני דברים אחרים כמו מה נעשה אחרי המשחק, וזה הרגע אותי קצת. לשמחתנו זה נגמר בצורה טובה. בכלל, זה טוב לסיים ככה את הטורניר ולנצח משחק מול נבחרת כמו איטליה, אפילו שלא הצלחנו להעפיל. באנו לאליפות כאנדרדוג, כמו תמיד, וזה היה טורניר לא קל. בראש שלנו אנחנו הכי טובים ומסוגלים לעשות דברים יפים, אבל המשחק הראשון, נגד גרמניה, הרג אותנו מנטאלית".

הסנטר הוסיף: "אני תמיד שמח לעזור לנבחרת ולהילחם בהגנה אבל יש כמה דברים שצריכים להשתנות כדי שאני אבוא עוד פעם. אני יכול להגיד שהחבר'ה לא נשברים גם אם אין סיכוי לעלות". ניצחנו שני משחקים, החזרנו את הכבוד לנבחרת ולמדינה".

הרכז יותם הלפרין דיבר גם הוא ואמר: "שיחקנו כמו גברים היום, מול נבחרת עם שחקנים מדהימים. היה חשוב לנו לסיים את הטורניר ככה, ואני שמח בשביל הצוות המקצועי שבאמת הביא אותנו לכל משחק ל-101 אחוז מוכנות. שלושת המשחקים הראשונים לא הצליחו, השניים האחרים היו מצויינים, נסיק את המסקנות ונשתפר לקראת הפעם הבאה".

הלפרין הוסיף: "רצינו לעשות פאול אבל לא מיידית. עד 20 שניות לסוף לא היה לנו נקודה ברבע, אני לא זוכר דבר כזה, אולי הותיקים זוכרים אם בכלל. בגדול היה חשוב לנו לקחת את המשחק וחבל על הרבע האחרון, אבל כמו גברים ניצחנו וזה מה שחשוב, אני שמח שהולכים הביתה עם שני ניצחונות".

ליאור אליהו יעבור בדיקת MRI בשל הפציעה ברגל, לאחר שחש בכאבים עזים עם הגעת הנבחרת לבית המלון בשיאולאי.

באיגוד הכדורסל פועלים בימים האחרונים במטרה להרחיב את סמכויותיו של אריק שיבק, שעשוי לתפוס את מקומו של מולי קצורין כמנהל האגף המקצועי של איגוד הכדורסל. שיבק מחזיק בחוזה במונס הבלגית עד לסיום העונה הבאה, ובאיגוד מתכוונים להציע לו לשמש בתפקיד במקביל לתפקידו כמאמן נבחרת ישראל. בין המתנגדים למהלך הוא שי שני, שכעס על כך ששיבק לא שיתף פעולה עם מולי קצורין בתקופתו בתפקיד, אך הוא עשוי לעזוב את האיגוד בתום הבחירות להנהלת האיגוד בחודש מאי, ובכל מקרה שיבק לא צפוי להתמנות לתפקיד עד אז.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully