וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון ביטל הגעתו למשחק הנבחרת בקרואטיה

5.9.2011 / 15:30

בהתאחדות הסבירו: ליו"ר יש התחייבויות קודמות. הנבחרת תערוך אימון מסכם לקראת המשחק, לואיס פרננדז מתכנן שינויים

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון ביטל את הגעתו המתוכננת למשחקה של נבחרת ישראל מול קרואטיה מחר (שלישי). בהתאחדות הסבירו היום כי ליו"ר יש התחייבויות קודמות, אישרו כי לא יגיע למשחק והזכירו כי גם בעבר לא נכח בכל משחקי החוץ של הנבחרת. בנבחרת היה מי שאמר היום כי במקרה של ניצחון על יוון "לוזון היה מוצא את הזמן המתאים להגיע". כזכור, בהתאחדות החליטו לדון בעניין המאמן הבא כבר לאחר המשחק בקרואטיה. במקרה של הפסד, לוזון יעסוק בסוגיה עוד לפני המשחק מול מלטה.

הנבחרת תערוך הערב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק, כשכבר עכשיו ברור שלואיס פרננדז יערוך מספר שינויים לקראת המשחק. שחקנים כמו טאלב טואטחה, מאור בוזגלו או אייל גולסה ותומר חמד עשויים לפתוח בהרכב. אחד השחקנים שעשוי לאבד את מקומו הוא ערן זהבי. טל בן חיים ויוסי בניון לא ערכו שיחה נוספת מאז השיחה שערכו במטוס בדרך לזאגרב.

בנבחרת היה מי שאמר היום כי האווירה של הנבחרת השתפרה מאז אתמול והורגשה היטב במהלך הליכת הבוקר שערכו השחקנים. יחד עם זאת, שחקנים בנבחרת הסכימו עם הביקורת שהוטחה בבלם טל בן חיים וטענו הבוקר כי "יוסי בניון הוא המנהיג האמיתי של הנבחרת, ואף אחד לא יוכל לקחת את זה ממנו". בנבחרת ציינו לטובה את דודו אוואט, שנמנע מלתפוס עמדה בסוגיה ולצדד באחד משני השחקנים.

שחקנים בנבחרת: "אין מחנאות, אלא מתיחות"

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully