וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בקרואטיה יודעים: לואיס פרננדז הוא הבעיה של ישראל

גוראן ווצ'ביץ', המרגל ששלח סלאבן ביליץ' לבלומפילד חזר עם דעה לגבי המאמן: "ברור שיש בעיה בהכנת המשחק של פרננדז"

גוראן ווצ'ביץ', ה"מרגל" אותו שלח מאמן נבחרת קרואטיה סלאבן ביליץ' לאיצטדיון בלומפילד, בכדי שייתן לו מידע על נבחרת ישראל לקראת המשחק ביום שלישי בזגרב, סיפר היום (ראשון) לאתר האינטרנט הקרואטי ספורטל על רשמיו מהמשחק: "זה היה משחק משעמם ולא איכותי, שתי הקבוצות לא היו דינמיות. יכול להיות שזה היה בגלל השמש החזקה, וגם הלחות והתנאים הכללים לא היו טובים".

קשר היידוק ספליט לשעבר הוסיף: "אחרי ההפסד לנבחרת יוון, ישראל כבר לא בתמונת ההעפלה לשלב הבא, והם מאוכזבים מאוד. אם אני הייתי במקומם, הייתי מתחיל את המשחק בצורה הרבה יותר התקפית, יותר יוזמת ולוקחת סיכונים. ישראל בוודאי יכולה לשחק הרבה יותר טוב, ויש לה שחקנים איכותיים. אבל ברור שיש משהו בעייתי אצלהם ובהכנה שהם עוברים אצל המאמן לואיס פרננדז, ובהתאחדות של ישראל לא מרוצים מהתפקוד שלו". ווצ'ביץ' נשאל אם לדעתו פרננדז יאמן את ישראל ביום שלישי באיצטדיון המקסימיר, והשיב: "אני לא מאמין שהוא יוחלף, אבל גם לא מאמין שהוא יישאר יום אחרי סיום המוקדמות".

לבסוף, חבר צוות אימון נשאל אם לדעתו יהיה שינוי בהרכב של ישראל ואמר: "ככל הנראה כן, כי פרננדז אוהב שינויים, והוא אפילו יכול להחליף חמישה שחקנים ממשחק למשחק. שינויים בשיטת המשחק וחילופים, אין לו שום דבר קבוע. אנחנו מצפים לנצח, בכל מקרה, ובמיוחד כשלישראל אין שום דבר לחפש מהמשחק בזגרב"

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully