וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז עלול לעזוב עוד לפני סיום הקמפיין

2.9.2011 / 18:42

במקרה של הפסד בקרואטיה, עזיבתו של מאמן הנבחרת תגיע מוקדם מהצפוי, גוטמן כנראה יחליפו. פרננדז: "יוון הפתיעה אותי"

מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, צפוי לסיים את תפקידו בסיום הקמפיין, זאת בעקבות ההפסד הביתי הערב (שישי) לנבחרת יוון. הקולות בנבחרת מדברים על כך שבמידה שהנבחרת תפסיד לקרואטיה ביום שלישי הקרוב, יחלו החיפושים אחר מאמן חדש עוד לפני המשחק מול מלטה, שינעל את טורניר המוקדמות. המועמד המוביל לתפקיד הוא אלי גוטמן, עליו הכריז יו"ר ההתאחדות אבי לוזון כבר במהלך הקמפיין כמאמן הבא של הנבחרת.

"הפסדנו לנבחרת טובה, אולי לא טובה מאיתנו", אמר פרננדז המדוכדך בסיום. "אני מאוכזב מההפסד. היינו יכולים לנצח, במחצית היה לי הרבה ביטחון, אבל זה לא הלך. יש לי נבחרת צעירה מלאה בפוטנציאל, אבל אנחנו עדיין צריכים ללמוד. כרגע יש לנו עוד שני משחקים, אבל המצב שלנו מאוד קשה".

מיריבתו הערב התרשם פרננדז לטובה: "המשחק של יוון הפתיע אותי, היא נבחרת מנוסה שכמעט אף פעם לא עושה טעויות. הם עשו צעד חשוב לקראת העפלה לאליפות אירופה".

בסיום המשחק נראו מספר שחקנים כעוסים מאוד בחדר ההלבשה ובראשם הקפטן יוסי בניון, שהיה מאוכזב מאוד מהעבודה שככל הנראה כבר לא יזדמן לו לעלות עם הנבחרת לטורניר גדול כלשהו.

שחקנים בנבחרת אמרו בסיום: "אף אחד לא לקח מנהיגות ויוזמה. זו התוצאה כשמגיעים לא מוכנים למשחק. האווירה ביציעים הייתה טובה, אבל אחרי הגול שלהם נכנסנו להלם".

שחקן אחר הוסיף: "שחקנים בנבחרת זלזלו ואמרו שאנחנו טובים יותר מהיוונים. מי שאמר שאסור להמעיט בערכם, צדק. חבל מאוד שחלק מהשחקנים הגיעו שאננים". אותו שחקן הוסיף: "לא רק פרננדז נכשל, אלא כל אחד מהשחקנים".

גורם בכיר בהתאחדות אמר: "לא האמנו שנהיה כל כך חלשים. ציפינו ליותר מהנבחרת. כנראה שנצטרך להתחיל הכל מחדש. לא יכול להיות שלא נגיע להזדמנויות כל המשחק, ידענו שההגנה שלהם חזקה, אבל לא תיארנו לעצמנו שהנבחרת שלנו תראה ככה. התביישנו בכדורגל שהיא הציגה".

עומרי בן הרוש היה נקודת האור ועשוי לפתוח גם מול קרואטיה. אלמוג כהן וביברס נאתכו לא יוכלו לשחק בגלל צהובים, ומי שיפתחו במקומם כנראה יהיו בירם כיאל וערן זהבי. תמיר כהן גם נמצא בתמונת ההרכב.

עוד על הפסד ישראל ליוון:

איזה משחק מביך: ישראל החלשה הפסידה 1:0 ליוון

שלום תקווה מסכם את המשחק: לואיס פרננדז הציב מערך לא נכון למשחק

יוסי בניון רומז על פרישה מהנבחרת, ויודע: "כנראה שאנחנו לא ראויים להיות בטורניר גדול"

ישראל נגד יוון - הציונים: יוסי בניון 3, לואיס פרננדז 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully