וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: פוצצה עסקת העברת טל בן חיים

האדומים הוציאו הודעה רשמית בה הסבירו: "לצערנו עסקת בן חיים פוצצה לאחר שסלים טועמה סירב לעבור למכבי פתח תקוה"

ברני ארדוב

צפו בשחקן הרכש החדש של הפועל תל אביב מירקו אורמוש

עסקת העברתו של החלוץ טל בן חיים ממכבי פתח תקוה להפועל תל אביב פוצצה היום, אחרי שסלים טועמה, שהיה אמור לעבור למלאבסים, סירב לעשות זאת. הפועל תל אביב הוציאה הודעה רשמית שאמרה: "לצערנו עסקת בן חיים פוצצה לאחר שסלים טועמה סירב לעבור למכבי פתח תקוה".

טועמה, שכבר שיחק בפתח תקוה, התבקש על ידי הפועל תל אביב להחליט האם הוא מעוניין לעבור למלאבסים לאחר שיחה שקיים עם המאמן דרור קשטן בה אמר לו המאמן כי במצב הקיים יהיה לו קשה לקבל דקות משחק. טועמה מרגיש פגוע מאוד מהמהלך של הפועל תל אביב, ואמר לחבריו: "אחרי כל מה שיש לי עם הפועל, ככה מעזיבים אותי?".

בלם שרלרואה הבלגית מתן אוחיון מתרחק מהפועל תל אביב. בקבוצה הבינו כי הסכם לא ייחתם ב-24 השעות הקרובות, ואוחיון לא יוכל להירשם למשחקי הליגה האירופית. משכך, בהפועל תל אביב החליטו לעשות חושבים האם להחתים את הבלם ובכל אופן החלטה בעניינו תתקבל עד ה-22 לספטמבר, תום מועד ההעברות בליגת העל. במידה ואוחיון יצורף בכל זאת, הוא ישחק בליגה בלבד.

בינתיים מי שלא נמצא בתוכניות של הקבוצה הוא המגן השמאלי דדי בן דיין, שקיבל הודעה כי הוא משוחרר מהקבוצה ורשאי למצוא לעצמו קבוצה אחרת. כזכור, בן דיין איבד העונה את מקומו בהרכב לטובת גל שיש, כשכעת הוא ינסה למצוא לעצמו קבוצה אחרת.

מי שכן ישחק בשורות האדומים הוא שחקן הרכש החדש של הקבוצה, הקרואטי מירקו אורמוש שהגיע מקבוצת וראזאדין. אורמוש התאמן היום לראשונה במתחם האימונים בוולפסון.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 12:19, עדכון שני: 16:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully