וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד: "אנחנו טובים מיוון, הכל תלוי בנו"

30.8.2011 / 18:57

חלוץ הנבחרת שופע ביטחון וצפוי לפתוח בחוד. דודו אוואט: "יש לנו שחקנים ברמה גבוהה מאוד". אלמוג כהן הפצוע ישחק

AP

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי אסיפת הצהריים של לואיס פרננדז, ערכה היום (שלישי) נבחרת ישראל אימון נוסף לקראת המפגש מול יוון ביום שישי. היוונים הודיעו להתאחדות לכדורגל כי ינחתו יממה אחת בלבד לפני המשחק ויערכו כבר באותו ערב את האימון המסכם. עוד לפני האימון, הגיעו עשרות בני נוער אוהדי הנבחרת להצטלם עם השחקנים. פרננדז שיתף פעולה באופן מלא והכוכבים העיקריים היו איתי שכטר, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, אייל גולסה, מאור מליקסון וטאלב טואטחה.

חמד: "חשוב לבוא בגישה חיובית"

לאימון הערב הצטרף יובל שפונגין, שחזר היום לארץ, וערך אימון קל, כשגם אייל גולסה הסובל מעומס, ערך אימון קל ויהיה כשיר. אלמוג כהן ערך היום אמנם אימון חלקי, אך מתוך שיחה עם אנשי הנבחרת הוא יחזור כבר מחר לאימונים מלאים וצפוי לפתוח בהרכב. ההרכב המסתמן של לואיס פרננדס כולל את דודו אוואט, כשרביעיית ההגנה תורכב מיובל שפונגין, רמי גרשון, טל בן חיים וטאלב טואטחה. השניים הבטוחים בקישור הם בניון ורפאלוב, ואילו בקישור האחורי ישחקו שניים מתולך השלושה: אלמוג כהן, בירם כיאל וביברס נאתכו. אם כהן יהיה כשיר, הוא יפתח בהרכב. יחד עם זאת, פרננדס עשוי להפתיע ולשלב את ערן זהבי.

לגבי החוד, איתי שכטר יפתח בודאות, כשהמאמן מתלבד בין תומר חמד ולעומר דמארי, עם העדיפות לחלוץ של מאיורקה. במהלך האימון חילק פרננדז את הנבחרת לשתי קבוצות. בבכירה יותר התאמנו הבלם טל בן חיים והחלוץ טל בן חיים, יוסי בניון, ערן זהבי, נאעל חוטבא, איתי שכטר, מאור בוזגלו, רמי גרשון, מאור מליקסון, ליאור רפאלוב, תמיר כהן ודור מלול.

חלוץ מאיורקה תומר חמד אמר לפני האימון המסכם: "אני לא יודע מה אנשים חושבים. אנחנו ב-100 אחוז ריכוז. אנחנו יודעים שאנחנו עומדים לשחק מול נבחרת מצוינת. כל משחק הוא קשה. נעשה הכל כדי לנצח.

"באופן טבעי ההרגשה שלי שונה כשאני בא מחו"ל. אבל אני לא שחקן שונה לגמרי ממה שהייתי. יכול להיות שגם בגלל החסרונות, אני אהיה חשוב יותר. אני מאמין בנבחרת שלנו ויודע שאם נעשה הכל, נוכל לנצח. יוון נבחרת טובה, אבל הכל תלוי בנו כי אנחנו נבחרת טובה יותר. אם נשחק טוב, אני מאמין שנוכל לנצח.

"כולם מודעים לחשיבות המשחק. מעבר לזה, חשוב שכולם יבואו בגישה חיובית. בואו נאמין, נבוא בצורה חיובית ואני מאמין שבגישה כזו יהיה יותר טוב. הנבחרת שלנו מצוינת ואולי יותר טוב מיוון. לא צריך לזלזל באף נבחרת. כולם חושבים שיש נבחרת מצוינת. הרבה שחקנים יצאו לחו"ל וצברו ניסיון בינלאומי. אני מאמין שזה יתרום לנו".

שוער מאיורקה דודו אוואט הוסיף: "אין לחץ. אנחנו רוצים להיות מרוכזים במטרה. אנחנו לוקחים את המשחק הזה כהכי חשוב ואין ממנו דרך חזרה. אני מאמין שיהיה בסדר. הנבחרת היוונית מגיעה עם המון ביטחון מהמקום הראשון. אנחנו מתכוננים למשחק פיזי קשה. רוב הנבחרות מאורגנות מאוד מאחורה ואנחנו מוכנים לכל דבר.

"אני מאמין שכולנו חייבים להיות במיטבנו. לא רק אני אוכל להושיע. המשחק תלוי בכולם. אין אווירה שונה. הסגל מאוד מאוחד, מאוד ביחד. יש הרבה שחקנים שמשחקים בחו"ל וברמה גבוהה. אין פה שאלה של פייבוריטיות. אנחנו משחקים בבית נגד נבחרת חזקה וחייבים לנצח".

אחרי האימון, כתב לואיס פרננדז בטוויטר שלו: "סיימנו עוד אימון לקראת יוון. היה אימון טוב. אנחנו נכנסים לקצב".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully