וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטיני: "מוריניו משמש דוגמה וצריך להתנהג בהתאם"

נשיא אופ"א ביקר את התנהגותו של מאמן ריאל בתקרית עם וילאנובה: "הוא ייענש". דיווחים על מתיחות בין מוריניו לקסיאס

ז'וזה מוריניו ממשיך למשוך אש, גם אחרי שניסה להרגיע את הרוחות בעקבות התקרית בינו לבין טיטו וילאנובה, עוזר מאמן ברצלונה במשחק הסופרקופה בין שתי הקבוצות. היום (שבת) הגיע תורו של נשיא אופ"א מישל פלאטיני להתייחס לאירוע, והצרפתי לא חסך ביקורת ממאמן ריאל מדריד.

"אני בטוח שהוא ייענש על ידי ועדת המשמעת של ההתאחדות הספרדית", אמר פלאטיני. "כולם עושים טעויות, אבל היה מוטב אלמלא הוא היה פועל כך. הוא נתפס כמחנך, וייתכן שהוא המאמן הטוב בעולם, כך שהוא משמש דוגמה להרבה אנשים. אני לא חושש לומר שדמויות בסדר גודל כזה צריכות להתנהג בהתאם".

עם או בלי קשר לדברים, מוריניו לא נכלל ברשימת המוזמנים לפורום המאמנים הבכירים של אופ"א, שיתכנס במטה הארגון בניון בשבוע הבא, בו ישתתפו בין היתר פפ גווארדיולה, אלכס פרגוסון, אנדה וילאש בואש, מסמיליאנו אלגרי, ג'אן פיירו גאספריני, פליקס מגאת, תומאס שאף, רוי הודג'סון, רודי גארסיה, דידייה דשאן ופרנק דה בור.

בינתיים בספרד עדיין עוסקים בשמועות בנוגע למתיחות ביחסים בין מוריניו לאיקר קסיאס, שהושאר על הספסל במשחק הידידות מול גלאטסראיי. התקשורת במדריד טענה שהמאמן הפורטוגלי לא אהב את שיחת הטלפון של השוער לחבריו צ'אבי וקרלס פויול בעקבות הסופרקופה, ובתגובה הדיח אותו מההרכב מול הטורקים.

משחקי הסופרקופה הוכיחו עד כמה בארסה נכנסה לראש של מוריניו

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully