וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי לשחקניו: "גנק בתקופה לא טובה. הזהרו מטושר"

מאמן מכבי חיפה נתן לשחקניו דגשים לקראת גנק. סיידו יאיא כיכב באסיפה. שחקן על דברי ברדה: "אסור להיכנס להשוואות"

במכבי חיפה דרוכים לקראת המשחק היום (שלישי, 21:45, ערוץ 2 ו-5HD) מול גנק, שיכריע מי מהקבוצות תעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות. אסיפת הקבוצה ערב המשחק הייתה מלווה באווירה טובה, כשמי שניצח על המקהלה היה לא אחר מאשר הקשר סיידו יאיא, שהרבה להתבדח עם השחקנים וזכה לכינוי "הליצן". בחיפה אמרו הערב: "סיידו התחיל להתחבר לקבוצה וזה בא לידי ביטוי גם בצורת המשחק שלו. לא כולם שמו לב, אבל הוא מגלה שיפור לאחרונה".

באסיפה עצמה התמקד אלישע לוי במספר שמונה של הכחולים – הקשר ההונגרי דניאל טושר ("שימו עליו עין, הוא מסוכן"). המאמן הקרין קלטת וידאו של היריבה והזהיר מפני מצבים נייחים ובעיטות מרחוק, בעיקר של טושר. בנוסף אמר לוי: "ראיתי את גנק בליגה והם בתקופה לא טובה. הכי חשוב זה שנשחק את הכדורגל שלנו, למסור כדורים לרגל וכשצריך לפנות שטחים".

בקבוצה אמרו לאחר האסיפה: "אנחנו באים במוטיבציה גבוהה כדי לנצח ולהעפיל לשלב הבתים. כרגע שום דבר לא מעניין מלבד המשחק הזה". כפי שפורסם הבוקר, אלישע לוי הנחה את אלון חרזי למצוא בלם זר במקרה שהקבוצה תעפיל לשלב הבא.

אתמול בערב קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים, אך הנושא המרכזי עליו דיברו השחקנים הייתה ההתבטאות של אליניב ברדה בנוגע להשוואה בין הליגה הישראלית והבלגית. שחקן בקבוצה אמר: "על פניו, הליגה הבלגית חזקה יותר. אבל אותנו זה לא מעניין. שחקן חכם לא צריך להיכנס להשוואה הזאת. כולם יודעים מה המטרה".

הקפטן יניב קטן, שהשתתף במסיבת העיתונאים, אמור להתחיל את המשחק על הספסל ולהשתלב במחצית השניה, כמו גם תמיר כהן.

שחקני מכבי חיפה משוכנעים: "אין סיבה שלא נעלה"

האם אייל משומר צריך לפתוח בנבחרת מול יוון?

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על כר הדשא הזה עשויה מכבי חיפה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully