וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ויסלה קרקוב הודחה בניקוסיה

שער דרמטי של אאילטון קבע 1:3 לאפואל ו-2:3 בסיכום שני המשחקים. גם באיירן, ויאריאל ודינמו זאגרב בשלב הבתים

מלבד המשחק המסקרן של מכבי חיפה נגד גנק הבלגית, ארבע קבוצות הבטיחו את עלייתן לשלב הבתים של ליגת האלופות. בקפריסין, מאור מליקסון ודודו ביטון נחלו אכזבה ענקית כשוויסלה קרקוב הפסידה 3:1 לאפואל ניקוסיה ותסתפק בהופעה בשלב הבתים של הליגה האירופית. בשאר המשחקים לא היו הפתעות גדולות. ויאריאל מחקה פיגור 1:0 מהמשחק הראשון, הביסה 0:3 את אודנסה ושבה לשלב הבתים. באיירן מינכן גברה 0:1 על פ.צ ציריך והשלימה ניצחון כפול, גם דינמו זאגרב בשלב הבתים (לראשונה מאז 1999) וזאת למרות הפסד 2:0 בשבדיה למאלמו.

אפואל ניקוסיה - ויסלה קרקוב 1:3 (2:3 בסיכום שני המשחקים)

שש פעמים כשלה אלופת פולין בניסיונות להעפיל לשלב הבתים. הערב, בפעם השביעית, היא הייתה רחוקה שלוש דקות מהיסטוריה, עד שהגיע אאילטון וכבש שער דרמטי ששלח את האלופה הקפריסאית בפעם השנייה בתולדותיה לשלב הבתים. פולין, שמחכה כבר 15 שנה לנציגה, תמתין לעונה הבאה. את ויסלה אולי נפגוש כאן בליגה האירופית. אפואל ניקוסיה הנחושה נהנתה מדחיפה של הקהל החם ב-GSP, הובילה 0:2 כתוצאה מטעות חמורה של שוער ויסלה, אבל אז הגיעה הדקה ה-71. בישול גאוני של איביצ'ה אילייב, אקס מכבי תל אביב, טאצ' מרשים של צזארי ווילק ושער חוץ שהיה מעלה את ויסלה לולא אותו שער של אאילטון הנהדר. מאור מליקסון שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב. דודו ביטון לא שותף.

דקה 29: גול! אפואל עלתה ליתרון משער מוזר. כדור קרן של גוסטבו מנדוקה הפרואני כבר נקלט על ידי השוער סרגיי פרייקו על קו השער, אבל נשמט מידיו וחדר לרשת.

דקה 54: גול! אאילטון הברזילאי דחק מול שער חשוף פנימה לאחר כדור רוחב מימין. 0:2 לאפואל.

דקה 71: גול! איביצ'ה אילייב המחליף הכניס כדור עומק גאוני ו-ווילק המשיך מימין לשמאל לרשת. ויסלה מצמקת ל-2:1 עם שער חוץ שמעלה אותה לבתים.

דקה 87: גול! בזמן שוויסלה כולה עסוקה במגננה, אאילטון הוותיק כבש את השער המכריע ושלח את אפואל לבתים.

ציריך - באיירן מינכן 1:0 (3:0 בסיכום שני המשחקים)

הקבוצה של יופ היינקס תשחק גם העונה בשלב הבתים, בפעם ה-15 בתולדותיה. למעשה, הסיפור של המפגש נגמר כבר ב-0:2 מהאליאנץ ארנה, מה שאיפשר למאמן להשאיר על הספסל את אריאן רובן. באיירן הסתדרה היטב גם בלי הכוכב ההולנדי. אם למישהו מאוהדי סגנית אלופת שוויץ היו ציפיות למהפך סנסציוני, הן נמוגו אחרי שבע דקות של משחק. אז קיבל מריו גומז מסירה, גלגל פנימה מול ג'וני לאוני ושלח את המשחק ל-83 דקות של גארבג' טיים בהן לא נכבשו עוד שערים. ז'ורז'ה טשיירה, אקס מכבי חיפה, הופיע בהרכב השוויצרים.

ויאריאל - אודנסה 0:3 (1:3 בסיכום שני המשחקים)

סגנית אלופת דנמרק, שזרקה בסיבוב הקודם את פנאתינייקוס, כבר הריחה סנסציה כשה-0:1 שלה החזיק מעמד במשך 50 דקות במדריגאל, אבל בסופו של דבר היתרון האיכותי של הספרדים עשה את שלו. הצוללת הצהובה עולה בפעם השלישית בתולדותיה לשלב הבתים אליו היא חוזרת אחרי שלוש שנים והיא צריכה להודות לחלוץ האיטלקי שלה ג'וזפה רוסי, שבמשך כל הקיץ דיבר על עזיבה, שכבש צמד ומנע בושה גדולה. את אודנסה נראה בשלב הבתים של הליגה האירופית.

ויאריאל שכבה על השער של הדנים ונתקלה ביום גדול של השוער סטפן ווסלס. חאבייר קמוניאס מצא את המשקוף בדקה ה-48, אבל שתי דקות מאוחר יותר שלח נילמאר רוחב מימין וג'וזפה רוסי קבע 0:1 לצוללת הצהובה. האיטלקי היה גם זה שסגר עניין בדקה ה-66 עם שער שהוא העתק כמעט מדויק לשער הראשון. קאדרי האורח הורחק בדקה ה-70 ובורחה ואלרו איזן את מספר השחקנים במגרש כעבור שש דקות. זה לא מנע מהצוללת לכבוש בפעם השלישית הפעם היה זה קרלוס מארצ'נה.

משחק נוסף:

מאלמו - דינמו זאגרב 0:2 (4:3 בסיכום שני המשחקים)
כבש: ווילטון פיגוורידו (69), פונטוס ינסון (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully