וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יוריצה בוליאט ייעדר לפחות חודש וחצי

הבלם נפצע מול נתניה ויחמיץ בוודאות את גנק. בקבוצה דורשים: "עמאשה בכושר הטוב בישראל, פיפ"א חייבת לפעול"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

שלושה ימים בלבד לפני משחק הגומלין מול גנק במוקדמות ליגת האלופות, מכבי חיפה פתחה את ליגת העל עם ניצחון מרשים 1:4 על מכבי נתניה, ולמרות שהירוקים פיגרו אחרי שער של פיראס מוגרבי (21), ויאם עמאשה הגיב עם רביעייה מצוינת (29, 55, 61, 86) שכנראה תציב את הירוקים במקום הראשון בסיום המחזור הראשון. אלא שעל הניצחון הזה העיבה פציעתו של הבלם הקרואטי יוריצה בוליאט, שפרק פריקה מלאה את הכתף וייעדר לפחות כחודש וחצי. בוליאט עלה לכדור גובה ונפגע תוך כדי הנפילה, מה שהביא להחלפתו על ידי סארי פלאח. במשחק הגומלין מול הבלגים יעלה אלישע לוי עם פלאח ואיציק כהן במרכז ההגנה, שכן גם אנדריי פיליאבסקי פצוע.

מוחמד כליבאת שחקן מכבי נתניה (ימין) מול יוריצה בוליאט שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לירוקים אין מזל בהגנה. בוליאט לפני הפציעה/ברני ארדוב

מכבי חיפה הביסה 1:4 את מכבי נתניה

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי היה מרוצה בסיום, למרות הפתיחה החלשה של שחקניו, ואמר: "המחצית הראשונה שלנו הייתה נוראית. אפשרנו לנתניה להגיע בקלות לכמה הזדמנויות שהיו יכולות להפוך לשערים. במחצית השנייה כבר היינו קבוצה אחרת לחלוטין ועשינו את השערים שלנו בצורה מסודרת. כל הזמן קשה בנתניה, והיום עשינו את זה הכי קל שאפשר".

על יכולתו של עמאשה אמר המאמן: "לא היינו צריכים את המשחק הזה כדי לדעת את זה. הוא נותן תפוקה בכל משחק, הוא רעב, הוא רוצה להצליח, יש לו אופי טוב והוא יילך ויהיה טוב עוד יותר". על יוריצה בוליאט, שככל הנראה יחמיץ את גנק, אמר לוי: "בוליאט סובל מפריקה מלאה בכתף, זה אומר היעדרות ממושכת. מה שקורה עם הבלמים זה באד לאק אחד גדול. נכון לעכשיו יש לנו את סארי פלאח ואיציק כהן, ונראה מה נעשה".

גיבור הערב כאמור היה ויאם עמאשה, שהצטנע כהרגלו בסיום, וסיפר: "הכי חשוב שהתחלנו טוב. אני שמח שהלך לי היום, שהבקעתי ארבעה שערים, אבל הכי חשוב שהתחלנו את הליגה ברגל ימין ועכשיו הראש בגנק. עד עכשיו הולך לי טוב בחיפה, הכי חשוב לעזור לקבוצה כמה שיותר".

אגב, ההתאחדות לכדורגל ממשיכה במאמציה כדי למצוא פיתרון לסוגיית עמאשה, בכדי שיוכל להיות מזומן לסגל הנבחרת ומתכוונים לפנות בעניין לפיפ"א. כזכור, לפני חודש בדיוק פרסמנו כי קברניטי ההתאחדות לכדורגל מקיימים שיחות בנוגע לעתידו של החלוץ שכרגע אינו יכול לשחק בנבחרת ישראל משום שאינו מחזיק בדרכון. על פי גורמים בכירים בהתאחדות, בעקבות השיחות הוחלט לפנות בקרוב לפיפ"א על מנת לנסות ולהשיג אישור חריג שיאפשר לחלוץ לשחק בעתיד בנבחרת, אם יזומן לסגל.

"כשויאם עמאשה הגיע למכבי חיפה היו לאנשים ספקות לגביו, אבל היום הוא הוכיח שהוא החלוץ בכושר הכי טוב בארץ", אמר שחקן במכבי חיפה לאחר המשחק. "ההתאחדות לכדורגל חייבת להפעיל לחצים על פיפ"א כדי שתאשר לו לשחק בנבחרת ללא דרכון. זה יהיה הפסד של כולנו אם הוא לא יהיה שם".

על הפציעה של בוליאט אמרו במועדון: "סארי פלאח הוכיח כבר שהוא מסוגל לשחק במעמדים האלה. במשחק הראשון הוא גילה יציבות ואין סיבה שלא יעשה את זה בבלגיה".

חדשות טובות לחיפה: גנק הפסידה בליגה לסרקל ברוז'

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ראובן עטר: "רוצה לראות קבוצה שנשארת עם אותו קצב כל המשחק"

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, קיווה לחולל את ההפתעה של המחזור, אבל בסופו של דבר ראה את השחקנים שלו מתפרקים ארבע פעמים, ואמר: "במחצית הראשונה שיחקנו כמו קבוצת צמרת, במחצית השנייה כמו קבוצת חתתית. אחרי השער השני של חיפה איבדנו את האמונה וזה לא צריך לקרות. הם היו הרבה יותר טובים במחצית השניה, הגיעו לארבעה מצבים, הבקיעו ארבעה שערים. זאת פתיחה לא טובה מבחינתנו, אבל נעבוד על זה. אני רוצה לראות קבוצה שנשארת עם אותו קצב כל המשחק, ולא מאבדת את הביטחון כמו במחצית השנייה היום".

עמרי בן הרוש: "לא ככה רצינו לפתוח את העונה. התכוננו מאוד חזק למשחק הזה, הגענו עם נחישות. הייתה לנו פתיחה חזקה מאוד, אבל אין לי איך להסביר מה קרה לנו".

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully