וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו חתם לשנתיים בסטנדרד ליאז'

קשר מכבי תל אביב שמצוי מולה עדיין בבוררות, יזכה לשכר של כ-400 אלף יורו וינסה לפתוח דף חדש בבלגיה: "יום חג עבורי"

הקשר מאור בוזגלו חתם היום (שישי) לשנתיים בקבוצה הבלגית סטנדרד ליאז'. בוזגלו, שיצא לפני כחודש לבלגיה כדי לדון עם ראשי המועדון, הגיע אז לסיכום עקרוני, כאשר פרטים אחרונים נותרו פתוחים. שני הצדדים גישרו על הפערים הקטנים והגיעו לידי חתימה על החוזה. סוכנו של השחקן דודו דהאן, שיצא עמו לבלגיה כדי לחתום, אמר: "מאור בוזגלו חתם לשנתיים בסטנדרד ליאז'. עשינו את העבודה שלנו ועכשיו האחריות בידיים של מכבי תל אביב".

בוזגלו קיבל את החולצה מספר 8 ויזכה לשכר של למעלה מ-400 אלף יורו לעונה. לאחר החתימה אמר מאור בוזגלו: "בשעה טובה ומוצלחת חתמתי בקבוצת הפאר הבלגית סטנדרד ליאז'. אני שמח להגיע למועדון פאר כזה. זהו יום חג עבורי. מעתה חובת ההוכחה עליי. אחרי תקופה לא פשוטה אני פותח פרק חדש בחיים שלי ולא מסתכל לאחור. עכשיו זה הזמן לכדורגל".

כזכור, בוזגלו מצוי עדיין במהלכה של בבוררות ארוכה ומתמשכת עם מכבי תל אביב. ביום רביעי האחרון נערך דיון נוסף במשרדו של הבורר, עו"ד חנוך קינן, שאמור להודיע על החלטתו בעניין הבוררות בתחילת השבוע הבא.

בימים האחרונים פנתה הקבוצה הבלגית למכבי תל אביב במטרה לסגור גם מולה את ההעברה של השחקן השייך לצהובים, והיום (שישי) סוכם בין שתי הקבוצות על מעברו של השחקן. יש לציין כי הסכום אותו ישלמו הבלגים למכבי בעבור כרטיסו עדיין לא נסגר, שכן מכבי מחכה להחלטת הבורר.

השגריר השמיני בליגה הבלגית הבכירה

כך אחרי שלוש שנים באה לקיצה הקדנציה של מאור בוזגלו במכבי תל אביב. הקשר בן ה-23 הגיע לצהובים בעונת 2008/9, שנה אחרי שנתן עונה טובה מאוד בבני סכנין, תמורת 2 מיליון יורו, כשכרטיס השחקן שלו נקנה ממכבי חיפה. הוא חתם על חוזה לארבע שנים - עד סוף עונת 2012.

בשלוש העונות שלו בצהוב זכה בוזגלו עם הקבוצה רק בגביע הטוטו בעונה הראשונה. ב-2009 עבר פציעה קשה כשקרע את הרצועה הצולבת בברכו ונעדר לתקופה של כחצי שנה. בוזגלו שב למגרשים, אולם היכולת המיטבית שלו עדיין הייתה חסרה. בכלל, נראה שבוזגלו לא הצליח להפיק את המירב שלו אצל הצהובים.

הקיץ הודיעה מכבי תל אביב לבוזגלו כי הוא אינו נמצא בתוכניות שלה לעונה הקרובה, מה שפתח תיבת פנדורה גדולה בין השחקן ומקורביו, ביניהם אביו, יעקב, לבין קברניטי הקבוצה הצהובה, שהגיעה כמובן בסופו של דבר לידי הבוררות שעדיין לא הגיעה אל סיומה. כאמור, בתחילת השבוע הבא אמור הבורר קינן להחליט האם מכבי תל אביב תקבל על כרטיס השחקן שלו סכום כסף.

בוזגלו יהיה אם כן השגריר הישראלי השמיני בליגה הבלגית הראשונה, כאשר מי שעוד משחקים שם הם: אליניב ברדה (גנק), רועי דיין ודור מלול (בירסחוט), לירוי צעירי (מכלן), ליאור רפאלוב (קלאב ברוז'), שלומי ארבייטמן (גנט) ורמי גרשון (קורטרייק). גם מתן אוחיון משחק במדינה (שרלרואה), אם כי בליגה השנייה.

בוזגלו בהחלט יצטרך להוכיח את עצמו לאחר שבעבר שיחקו בקבוצת הפאר הבלגית שחקנים ישראלים כמו רוני רוזנטל ושלום תקווה שעשו בה חיל. גם סלים טועמה שיחק בקבוצה, אם כי בהצלחה פחותה מאשר השניים הראשונים. אגב, רמי גרשון, הרי שכרטיס השחקן של הבלם הישראלי שייך לסטנדרד ליאז', אלא שהיא השאילה אותו העונה, כמו גם בשנה שעברה, לקורטרייק.

דודו דהאן לא חיכה למכבי תל אביב

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully