וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלו כל משחקי הכדורגל בדרום הארץ

בעקבות מתקפת הטילים, הוחלט לדחות את המשחקים בין הפועל ב"ש לבית"ר, אשדוד לרמה"ש ואת משחקה של אשקלון

בעקבות מתקפת הטילים על דרום הארץ במהלך הלילה, הוחלט כי לא יתקיימו במהלך סוף השבוע משחקי כדורגל באשדוד, אשקלון ובאר שבע. המשמעות: שני משחקים ממחזור הפתיחה של ליגת העל - הפועל באר שבע מול בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד מול רמת השרון - נדחו.

כל הקבוצות קיבלו הודעה רשמית מההתאחדות לכדורגל לאחר שראשי העיריות, בשיתוף עם פיקוד העורף, החליטו לאסור על קיום אירועים המוניים בעקבות המצב. ההתאחדות לכדורגל הודיעה כי המשחקים יתקיימו ביום שלישי במידה ותחול רגיעה ובכל מקרה, תתקיים בתייעצות עם גורמי הביטחון.

יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, הסביר: "ביטול המשחק אמנם פוגע בפתיחה החגיגית של עונת הכדורגל, אבל ברור שביטחון האוהדים והשחקנים חשוב הרבה יותר. בואו נקווה שהשקט יחזור לדרום הארץ במהרה, ושאפשר יהיה לקיים שם חיים רגילים, כולל משחקי כדורגל עם קהל".

מנכ"ל הפועל באר שבע, אסי רחמים, מסר בתגובה: "מדובר בהחלטה צודקת ואין מנוס ממנה נוכח המצב. טובת הצופים היא מעל הכל ושמה את עצמה קודם לשיקולים אחרים. קשה לשחק כדורגל כשאנשים יורדים למקלטים".

גם באשדוד קיבלו את ההחלטה בהבנה והבעלים ג'קי בן זקן אמר: "אני חושב שההחלטה נכונה וחכמה, אין טעם לקיים משחק כדורגל כשיורים טילים על העיר שלך ויש תושבים פצועים".

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "אנחנו מכבדים ומקבלים כל החלטה שהתקבלה בהתאם לנסיבות. אנחנו שולחים לכל משפחות ההרוגים את תנחומינו ואיחולי החלמה לפצועים ומחזקים את תושבי הדרום".

באותו הקשר, בהתאחדות לכדורגל ביטלו את המשחק שאמור להיערך היום בין הפועל אשקלון למכבי באר שבע במחזור הפתיחה של הליגה הלאומית. מאמן אשקלון אלי מחפוד מסר בתגובה: "לטעמי מדובר בהחלטה נבונה. הבנתי שהיו פגיעות נוספות בערים סמוכות. מדובר בספורט, ולכן עדיף לשחק כדורגל כשהכל שקט מסביב. אני מאחל מכאן החלמה מהירה לכל הפצועים ומקווה שתחול רגיעה בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully