וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו חוזר לנבחרת ברזיל

אחרי תשעה חודשים מחוץ לסגל, תוגמל הכוכב (31) על יכולתו המצוינת בפלמנגו. ובארגנטינה: ריקלמה חזר לסגל של סבאלה

בשבועות האחרונים, נראה שרונאלדיניו סוף סוף פורח מחדש. הברזילאי בן ה-31 ששב למולדתו אחרי שדעך לאיטו באירופה חזר לחייך בפלמנגו, וב-15 המשחקים הראשונים של העונה הרשית לא פחות מתשע פעמים, נראה פשוט מצוין, והשכיח את תחילת דרכו הקשה בקבוצה. הערב (חמישי) התברר כי גם מאמן הסלסאו מאנו מנזס לא יכול היה להמשיך להתעלם מהחלוץ, והחליט לזמנו בחזרה למדים הלאומיים לראשונה מזה תשעה חודשים לקראת משחק הידידות מול גאנה בחודש הבא.

משחקו האחרון של רונאלדיניו בשורות הנבחרת היה אי שם באוקטובר 2010, במשחק ידידות מול ארגנטינה, לאחר שלא נמנה על הסגל שטס למונדיאל 2010 בדרום אפריקה. "מאז שהוא חזר לליגה הברזילאית, היה לו מספיק זמן לחזור להציג יכולת גבוהה", הסביר מנזס את החלטתו. "הוא אחד השחקנים החשובים ביותר בברזיל כרגע, והוא רק משתפר באספקט הפיזי. בכל הנוגע לטכניקה, כולנו יודעים כמה הוא טוב".

"הוא יכול להוות דוגמא לצעירים ולספק לנו את המנהיגות שאנחנו צריכים", המשיך המאמן, ולא פסל את האפשרות כי הכוכב הגדול יהווה את האטרקציה המרכזית של מונדיאל 2014 שייערך בברזיל. "מבין כל הוותיקים שיש לנו בסגל, לרונאלדיניו יש את הסיכוי הגבוה ביותר לשחק איתנו בגביע העולמי הקרוב. אין לו היסטוריה של פציעות והוא שיחק באופן יציב למדי".

מלבד רונאלדיניו, חזרו לסגל גם מגן ריאל מדריד מארסלו וחלוץ פורטו הולק. שמות גדולים נוספים בסגל הם ז'וליו סזאר, לוסיו, דני אלבס, רוביניו ופאטו, כאשר מייקון הפצוע קיבל שחרור מהמשחק.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

ריקלמה חוזר לסגל נבחרת ארגנטינה

גם אצל היריבה הגדולה ארגנטינה נרשמה התרגשות עם פרסום הסגל של אלחנדרו סאבלה, כשהמאמן הטרי כלל את חואן רומן ריקלמה בין המוזמנים למשחקים מול ונצואלה וניגריה בתחילת ספטמבר.

קשרה בן ה-33 של בוקה ג'וניורס, שלא שיחק בנבחרת מאז נזרק ממנה על ידי דייגו מראדונה לפני שנתיים וחצי, הבהיר בשבוע האחרון שישמח לשוב ללבוש את המדים הלאומיים למרות שפרש מהנבחרת.

קרלוס טבס, שהוצא מעשית מהסגל של מנצ'סטר סיטי עד שימצא קבוצה חדשה, נשאר מחוץ לסגל של סאבלה, שזימן בפעם הראשונה את ריקי אלברס, קשרה החדש של אינטר.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully