וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2:1, ניסיון

17.8.2011 / 23:59

מכבי חיפה מובילה, אבל פספסה. שלום תקווה מסביר שעם שחקנים יותר מנוסים, חיפה הייתה עולה כבר עכשיו לצ'מפיונס

למרות שהיא מוליכה במחצית הדרך, למרות שהיא הציגה כדורגל טוב מאוד לאורך לא מעט דקות, מכבי חיפה פספסה הערב (רביעי) בגדול. אני לא רואה את הירוקים פוגשים שוב את גנק ביום כזה, בסיטואציה כזו, במצב בו הם יכולים היו לגמור את הסיפור כבר היום. גנק הגיעה עמוסה בבעיות – עזיבת מאמן, צרות בהנהלה, פציעות והרחקות של שחקנים – אבל חיפה לא ניצלה את זה מספיק והסיבה המרכזית היא חוסר ניסיון.

אין לי ספק שיעקב שחר רוצה לעלות לשלב הבתים, אבל בתוך הכמות הגדולה של שחקני הרכש שהגיעו לכרמל בקיץ, חסרו שניים-שלושה ברמה גבוהה ובעיקר עם ניסיון במעמדים הללו – שחקנים שהיום היו יודעים לנצל את ההזדמנות ולגמור את ההתמודדות כבר אחרי המשחק הראשון.

אין ספק שחיפה הייתה טובה יותר והחזיקה יותר בכדור, אבל השחקן המצטיין שלה מבחינתי היה ניר דוידוביץ' וזה אומר דרשני. אם במשחק כל כך חלש של גנק, משחק חוץ בו היא הייתה פרוצה מכל כיוון, היא עדיין הצליחה להגיע לכל כך הרבה הזדמנויות, אז לחיפה יש בעיה.

מלבד דוידוביץ' צריך לציין גם את אייל גולסה, שבעצמו מבטא את בעיית הניסיון של הקבוצה. חיפה פתחה את המשחק טוב בהנהגתו של הקשר המוכשר הזה והוא הוכיח שבשנים הבאות הוא גם יוכל להפוך למנהיג שלה, אבל כדי שזה יקרה הוא יצטרך להיראות יותר על המגרש ולא להיעלם לדקות ארוכות כמו שקרה לו היום. גולסה הוא הדוגמה הטובה ביותר לשכר הלימוד שחיפה ושחקניה הצעירים צריכים לשלם על חוסר הניסיון. בעתיד הקבוצה תוכל לסמוך עליו.

למכבי חיפה יהיה מאוד קשה לעבור לשלב הבא. אני מכיר טוב מאוד את גנק ואת האצטדיון שלה. מדובר במגרש מאוד קשה ומאוד ביתי ואני מתאר לעצמי שאם יהיו בקבוצה חילופי מאמנים תהיה גם מוטיבציה חדשה. החזרה של כמה שחקני הרכב גם תקשה על הקבוצה הישראלית ומצפה לה משחק מאוד קשה. גנק אמנם עשתה רושם לא כל כך טוב היום, אבל אם חיפה היא הייתה פוגשת אותה לפני חודשיים-שלושה, הסיכויים שלה היו קלושים. עכשיו היא צריכה לקוות שזה לא יהיה המצב בשבוע הבא.

עוד על המשחק של מכבי חיפה:

מכבי חיפה שלטה, אבל ניצחה את גנק רק 1:2

אייל משומר: "הראינו שהליגה הישראלית טובסה מהבלגית"

מכבי חיפה - הציונים

אלבום הניצחון של מכבי חיפה בתמונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully