וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה צפויה לצרף השבוע את רומולו וחלוץ נוסף

14.8.2011 / 10:23

אוניימה או דמבה אמורים להצטרף אליו. בסרוק ייבחן. פיצוץ במו"מ עם ליאור ראובן, שי סופר מטוברוק עשוי לחתום

מאמן הפועל פתח תקוה, גילי לנדאו, צפוי לצרף השבוע את חלוץ בית"ר ירושלים לשעבר, רומולו, וחלוץ נוסף מבין שניים שיגיעו להיבחן ובכך להשלים סגל של חמישה שחקנים זרים הכולל גם את אוסטין אג'ידה, דניאל אדו שצפוי לחתום עד מחר על חוזה לעונה ופביאן סטולר, שהמפרק אישר עקרונית את החתמתו.

הקבוצה נמצאת במשא ומתן עם הברזילאי ועם הניגרי אלביס אוניימה, ששיחק בברצלונה B. גם חלוץ סנגלי, דמבה טורה, צפוי להגיע השבוע למבחנים. ההערכה היא ששני חלוצים יוחתמו עד יום חמישי בקבוצה, במטרה שיוכלו לשחק ביום שני מול מכבי תל אביב. אם אחד הזרים ינחת עד מחר, הוא ייבחן נגד מכבי נתניה ביום שלישי. רומולו הוא היחיד מבין השלושה שלא מגיע להתרשמות. גם החלוץ הקרואטי לזר פופוביץ' עשוי להגיע להתרשמות, וזאת במידה שלנדאו יחליט להחתים רק את אחד מהחלוצים ברשימה.

גיא צרפתי, יגאל אנטבי ואייל שן שוחחו עם המנכ"ל אפי צפריר וצפויים להמשיך בקבוצה עונה נוספת, לאחר שהיום אמור להתקבל האישור הסופי של המפרק. גם הבלם אסף בן מוחה אמור לחתום, אבל במועדון יודעים שיצטרכו בלם נוסף לחיזוק הסגל ולא יוכלו להסתמך על שחקן צעיר. הבוקר פוצץ המשא ומתן עם המגן ליאור ראובן, שהמפרק לא אישר את הגעתו לקבוצה. אם לא תשתנה דעתו, עשוי לחתום בקבוצה המגן שי סופר שמגיע בהמלצתו של שלמה שרף, שמכיר אותו מבית"ר טוברוק שם הוא משמש כיועץ מקצועי. המגן השמאלי סטיאגו בסרוק, ששיחק בשנה שעברה במכבי ג'ת אלהלי, יתחיל להיבחן.

ג'ונתן אסוס אמור לקבל תשובה חיובית השבוע לגבי המשך דרכו במועדון. אם יוחתם, זה יהיה בכפוף להסכם לגבי ענייני משמעת, שמאפשר למועדון לשחררו ללא התניות כלשהן וללא פיצוי כספי במקרה שיבצע עבירה כזאת.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully