וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: תאיה באבלולה צפוי להצטרף

12.8.2011 / 16:59

הבלם הניגרי מעראבה יחל להתאמן במטרה לחתום. בקבוצה התייחסו לפרשת בוזגלו: "בכל יום שעובר הוא שווה פחות"

הבלם הניגרי תאיה באבלולה (20), ששיחק בעונה שעברה בעראבה וכבר נבחן במכבי תל אביב במהלך העונה שעברה, יצטרף לאימוני הקבוצה והוא אמור לחתום ולהיות הזר החמישי בסגל של מוטי איוניר על מנת להחתים את הניגרי, מכבי תל אביב תצטרך למצוא קבוצה לג'יבריל סידיבה או להקפיאו.

במכבי תל אביב חיפשו תקופה ארוכה חיזוק נוסף להגנה, שסובלת מהפציעות של ריף פרץ ואבי סטרול. למעשה, לאיוניר אין בלם טבעי נוסף מלבד סאבו פאביצ'ביץ' וניבאלדו. באבלולה הוא שחקן הגנה ורסטילי שמסוגל למלא מספר תפקידים בחוליה האחורית, מה שהופך אותו אטרקטיבי עבור הצהובים, שיחסרו בשבוע הבא את יואב זיו המוצהב למשחק הראשון מול פנאתינייקוס.

יממה לאחר דיון הבוררות שהתקיים אמש (חמישי) בין מכבי תל אביב למאור בוזגלו, בקבוצה מקווים לסיים כמה שיותר מהר את הליך מכירתו של הקשר. כזכור, הבורר עו"ד חנוך קינן הקציב לשני הצדדים שבוע נוסף בכדי להגיע להסכמה על תג מחיר לשחרורו של בוזגלו מהמועדון. אם לא יגיעו הצדדים לפתרון, תחזור זכות ההכרעה בתיק הבוררות לידיו של עו"ד קינן, והוא יחליט בפשטות האם בוזגלו משוחרר לאלתר וללא עלות מהקבוצה כפי שמבקשת משפחת בוזגלו, או שהתביעה נדחית על סף ואז מכבי תל אביב היא זו שתוכל לקבוע בעצמה את תג המחיר לשחרורו של הקשר.

"קשה להבין את התהליך הזה", אמר גורם במכבי תל אביב לוואלה! ספורט, "העניין כאן מאוד פשוט: לשחקן יש חוזה עם הקבוצה, הקבוצה משלמת את מלוא השכר ועומדת בכל פרטי החוזה. אז למה זה צריך להיות כל כך מסובך? למה הוא צריך להיות משוחרר בחינם? אין שום הצדקה לכך. אנחנו רוצים למכור אותו ולסיים כבר את הפרשה הזו. הרי בכל יום שעובר, בוזגלו שווה פחות ופחות. נשמח למכור אותו, רק שיגיעו הצעות. אין שום הצעה על השחקן הזה. הרי בסביבתו אומרים שהוא שחקן מצוין ומוכשר, אז אם הוא כזה טוב, נשמח להגשים את חלומו לשחק בחו"ל, רק שיגיעו הצעות. בכל מקרה נכבד כל החלטה של הבורר וכמובן שנכבד כל חוזה שאנחנו חתומים עליו", הוסיף הגורם.

על פי החלטת הבורר, נשלחו שני הצדדים להיפגש ביניהם, אולם על פי תגובת יעקב בוזגלו בסיום דיון הבוררות, ייתכן ופגישה כזו כלל לא תתקיים. "אני לא יודע אם אפגש עם מכבי כי אני לא רואה בזה טעם. שמעתי את הבורר, אפגש עם עורך הדין שלי ואודיע את מה שאודיע. אין סיכוי שנגיע להסכמות עם כאלה שלא מסכימים איתנו בכלום", אמר יעקב בוזגלו בסיום הדיון.

בתוך כך ממשיכה הקבוצה בהכנות לקראת משחק גביע הטוטו שייערך ביום ראשון, ובו תארח הקבוצה את הפועל עכו בבלומפילד במשחק ללא קהל, בגין עונש שספגה הקבוצה בסיום העונה שעברה בבית הדין בשל קריאות גזעניות של אוהדיה.

הדיון בעניין בוזגלו: המלחמה בין הצדדים מחריפה

מאור בוזגלו כבר סיכם בהפועל תל אביב

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully