וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן שריקי: "אני מחכה בסבלנות להזדמנות שלי"

10.8.2011 / 19:56

חלוץ גורניק זאבז'ה מקווה לקבל דקות ראשונות דווקא במפגש הקרוב מול לגיה ואוחיון, שאמר: "עדיין מתרגל לסגנון המשחק"

המחזור השלישי בליגה הפולנית ייפתח ביום שישי עם דרבי ישראלי קטן, כשלגיה ורשה של משה אוחיון תארח את גורניק זאבז'ה עם עידן שריקי. השניים, ששיתפו פעולה שנים רבות במ.ס אשדוד, לא יכולים לחכות למפגש. בעוד אוחיון כבר רשם 13 דקות בבכורה במדי לגיה ב-1:3 על קרקוביה, שריקי שיחק עד כה רק בקבוצת המילואים.

"אני עדיין מתרגל לסגנון המשחק בפולין", אמר אוחיון. "בישראל הסגנון יותר טכני ופה הפיזיות דומיננטית. שיחקתי עם עידן בישראל והוא חלוץ טוב שיצליח בפולין, אבל אני מקווה שהוא יתחיל לכבוש רק אחרי המשחק שלנו".

אוחיון עובד בהדרגה כדי לחזור לכושר משחק והשבוע שיחק 61 דקות וכבש במשחק ידידות מול קבוצת חובבים. מאמן לגיה מאצ'יי סקורזה אמר כי הוא מקווה שאוחיון יהיה כשיר לשחק כ-30 דקות במשחק פלייאוף הליגה האירופית מול ספרטק מוסקבה בשבוע הבא.

כאמור, בשני מחזורי הפתיחה לא נכלל שריקי בסגל ושיחק במילואים, שם לא מצא את הרשת. "אני מכבד את ההחלטה של המאמן ומחכה הבסבלנות להזדמנות. אני צריך עוד זמן להראות את היכולות שלי ומקווה שאוכל לשכנע כי הגעתי לכאן כדי לשחק. נתתי הכל במילואים, אבל המטרה היא לשחק בקבוצה הבכירה", אמר שריקי.

"אני מקווה שאוכל לשחק נגד לגיה. משה הוא חבר שלי, אבל אני מקווה שהניצחון יהיה שלנו. אוחיון הוא קשר טוב שמצטיין מול השער ובבעיטות חופשיות. הוא אדם טוב וחבר טוב", הוסיף החלוץ.

כיצד הפך מאור מליקסון להיסטריה בפולין?
לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully