וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: החגיגה הסתיימה

שחר סימנטוב

8.8.2011 / 17:12

הכוכבים עזבו, השלד המרכזי נעלם, והליגה כבר למדה את עכו. שחר סימנטוב מנתח הסגל של אחת מהפתעות העונה שעברה

מאמן: אלי כהן

מקום בטבלה: 10/11 – 8, 09/10 – 12, 08/09 - 2 (לאומית, עלתה לליגת העל), 07/08 – 10 (לאומית), 06/07 – 5 (לאומית)

באו: ניסו קפילוטו, ניקולה סימיץ', נבויסה מרינקוביץ', יובל שבתאי, אלירן דנין, סנטיהו סולליך.

הלכו: איציק כהן, מהראן ראדי, בן בנימין, רועי דיין, שמעון הרוש, ג'קו ערפאת.

סיבה לאופטימיות

האצטדיון העירוני החדש של עכו יביא סוף סוף את הקהל חזרה ליציעים. עכו צריכה את האוהדים שלה, כי כבר חמש שנים הקבוצה משחקת בלי אוהדים וכשהם יחזרו זה ייתן תמיכה מאוד גדולה לקבוצה. יש קבוצות שהקהל נותן להם גם נקודות. זה יכול רק לתרום לעכו כי יש לה קהל לא מועט והדחיפה שלו תיתן להם המון אחרי כל כך הרבה שנים.

סיבה לדאגה

שחקנים מאוד חשובים עזבו את הקבוצה הקיץ, כמו מהראן ראדי, רועי דיין, איציק כהן ובן בנימין. יהיה מאוד קשה למצוא לשחקנים האלה מחליפים. בן בנימין זה שחקן שרץ כבר שנה רביעית בקבוצה והוא היה בורג מרכזי בעונה החולפת; מהראן ראדי לקח חלק נכבד מאוד במנהיגות הקבוצה ורועי דיין הבקיע הרבה שערים והיה פקטור משמעותי בחוליה הקדמית שידעה מה תקבל ממנו. אין ספק שהם יחסרו מאוד העונה לעכו.

הברומטר

המחליף של בן בנימין אמור היה להיות אמייה טגה, שנשאר בסוף באשקלון, או שחקן אחר. יהיה אשר יהיה המחליף, הוא הברומטר של הפועל עכו העונה. בסגנון המשחק של עכו, לקישור האחורי תפקיד מאוד חשוב. מי שיבוא ויתפוס את המקום של בנימין וייתן את התפוקה שהוא נתן, יהיה מאוד- מאוד חשוב להצלחה של עכו העונה. הקישור הוא הלב של הקבוצה וברגע שיש קישור חזק וטוב, הוא מחבר בין שאר המערכות במגרש. בלי מחליף ראוי לבנימין – המשמעות תהיה ברורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מבחן המאמן

אלי כהן מאמן מאוד מנוסה ובן אדם שיודע מה הוא רוצה מעצמו ויש לו הבנת משחק טובה. אני בטוח שאת העבודה שלו הוא יעשה כמו שצריך, אבל המבחן הגדול ביותר שלו זה עכשיו – הווה אומר בחירת השחקנים שיוכלו להגיע במקום השחקנים המשמעותיים שעזבו. אם הפועל עכו תרצה להישאר בורג חשוב בליגת העל ולעשות עונה לא פחות טובה מהעונה החולפת, אלי כהן צריך להביא שחקנים איכותיים שגם אם כעת הם אנונימיים, הם ייכנסו מהר לנעליים של אלו שאינם. טביעת האצבע שלו תהיה קריטית, כי אלו שעזבו הרכיבו את השלב בעמדות הכי חשובות. של הגנה-קישור-התקפה. אם הפועל עכו סיימה בפליאוף האמצעי בעונה שעברה, המבחן של אלי כהן יהיה לסיים באותו מקום עם סגל חלש יותר.

תחזית לעונה הקרובה?

יהיה קשה מאוד לשחזר את העונה הנפלאה. הליגה התחזקה, הקבוצות למדו את עכו, שמצידה נחלשה. ההימור כרגע – אמצע טבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully