וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חילוקי דעות בנוגע לזהות הקפטן הבא

7.8.2011 / 21:45

בורשטיין המועמד המוביל לרשת את שארפ, חלק מחברי ההנהלה תומכים במינויו של פניני. נשקלת אפשרות למנות את שניהם

בזמן שגיא פניני וטל בורשטיין מתכוננים ליורובאסקט 2011 עם נבחרת ישראל, בקבוצתם, מכבי תל אביב, ממשיכים לעסוק בזהות הקפטן הבא. לאחר פרישתו של דרק שארפ ממשחק מקצועני לפני מספר שבועות ומעברו לצוות המקצועי, נראה היה כאילו סרט הקפטן יעבור לטל בורשטיין הוותיק, שהגיע לקבוצה בשנת 2000 ושיחק במדיה עד העונה הנוכחית, זולת גיחה קצרה לפואנלברדה הספרדית בעונת 2009/10. אלא שבעוד שבורשטיין הוגדר כמועמד הטבעי לתפקיד, מאחורי הקלעים קיימים חילוקי דעות רבים בהנהלת מכבי תל אביב.

לוואלה! ספורט נודע כי חלק מחברי ההנהלה רוצים לראות דווקא את פניני הצעיר יותר מקבל את סרט הקפטן, זאת בשל ההערכה הרבה שחולקים לו. גם בצוות המקצועי הדעות חלוקות, וכרגע, למרות שיחות רבות והתלבטויות שנמשכות כבר זמן רב, עדיין לא התקבלה החלטה סופית בנושא. הצעת פשרה מסוימת שהועלתה היא הענקת סרט הקפטן לפניני ובורשטיין במשותף, וגם בה אמורה ההנהלה לדון בקרוב.

אמש הודיעה קבוצת באמברג כי החתימה לעונה נוספת את גארד גלבוע/גליל לשעבר, בריאן רוברטס. למרות שלא היתה עימו במשא ומתן, היה רוברטס ברשימת המועמדים של דיויד בלאט לפני מספר שבועות, אך לבסוף בחרה הקבוצה שלא להחתימו.

פז חסדאי מבקש: תנו את הסרט לפניני

דרק שארפ פורש מכדורסל: סיקור מיוחד

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully