וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פערים בין המועדון לתומר בן יוסף

7.8.2011 / 20:27

מכבי פ"ת לוחצת על הבלם לחתום לשנתיים וזה עשוי לקבל את הצעתה במידה והצעת בית"ר לא תשופר. עכו רוצה את מישאלוב

לאחר ההפסד הכואב אתמול (שבת) בגביע הטוטו להפועל באר שבע, בבית"ר ירושלים מתחזקים הקולות הקוראים להתחזק, אך בו זמנית ישנן בעיות בתוך המועדון, הפעם בקרב הבלמים של הקבוצה, תומר בן יוסף ומשה מישאלוב. בן יוסף שוחח היום עם היו"ר איציק קורנפיין ועדיין ישנם פערים לא קטנים בין הצדדים, כאשר ברקע שוב פנתה מכבי פתח תקוה לבלם, כשהיא לוחצת עליו לסכם לשנתיים עם חוזה של יותר מ-100 אלף דולר נטו לעונה.

במידה ובית"ר ירושלים לא תשפר הצעתה לאחר תשעה באב, מרבית הסיכויים כי הבלם יחליט לחתום במכבי פתח תקוה על אף העדיפות שנתן לבית"ר עד היום. גם לגבי משה מישאלוב ישנם פערים, כשלשחקן ישנה הצעה מהפועל עכו. גם במקרה שלו, רק לאחר תשעה בהם ניתן יהיה לראות לאן תנשוב הרוח. בעכו יצרו קשר עם נציגי הבלם היום והביעו רצון לשפר את ההצעה.

מחר בצהריים צפויים האוהדים שעומדים מאחורי המיזם 'מנוי-מניה' להיפגש עם איציק קורנפיין על מנת לקדם את הפרוייקט ולנסות להתחיל ולהעלות על הכתב את פרטי הרעיון והזכויות אותם צפויים לקבל האוהדים במידה ויצליח. יש לציין כי האוהדים הציבו רף של לפחות 3,000 מנויים במחיר של 1,000 שקלים שיכניסו כ-3 מיליון שקל, כאשר במידה ויושגו פחות מ-3,000 מנויים, יוחזרו הכספים לאוהדים והתוכנית לא תצא לפועל.

אחד המארגנים של המיזם אמר הערב: "כל אוהד בית"ר שאכפת לו, ורואה את המצב של הקבוצה היום ואת חוסר היכולת שלה להתחזק ולהתקדם, רוצה לתת מעצמו. הדבר היחיד שצריך לעשות זה לגרום להם להאמין שהכסף שלהם יילך למקומות הנכונים והם יוכלו להשפיע וזאת מטרת המיזם הזה".

בבית"ר ניסו להתאושש מההפסד לב"ש

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully