וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו צריכה להיות השנה של מכבי תל אביב

אמיר שלח

7.8.2011 / 15:24

מכבי חיפה והפועל ת"א פגיעות. החולשה: הכוח שמניע מאחור מורכב מזרים. האדריכל אמיר שלח מנתח את מכבי ת"א החדשה

מאמן: מוטי איוניר

מקום בטבלה: 06/07 - 3, 07/08 - 6, 08/09 - 6, 09/10 - 3, 10/11 - 3

באו: רפי דהן, סבע דיא, מוסא קאנוטה, עומר ורד, גיא חיימוב, אלי זיזוב

הלכו: לירן שטראובר, ג'יבריל סידיבה, מאור בוזגלו, יובל אבידור, דור מלול, דמיטאר רנגלוב

סיבה לאופטימיות

תמיד טענתי, ואני עדיין טוען, שעד שלא יהיו בהרכב של מכבי תל אביב חמישה או שישה שחקני בית שיהוו את התלכיד, שאליהם יצורפו שחקנים ישראלים מבחוץ וזרים, זה לא ילך. זה משהו שנעשה סופסוף העונה במכבי תל אביב, אנחנו רואים את שחקני הבית מזיעים וקורעים את הדשא. אם המגמה הזו תימשך, מכבי תל אביב גם תרוויח שחקני בית וגם תרוויח שחקנים טובים להמשך הדרך.

עוד בפרוייקט פתיחת העונה:

ליגת העל חוזרת - סיקור מיוחד
צחי אילוז מנתח את מכבי נתניה
אבישי ז'אנו מנתח את מכבי חיפה
בן לוז מנתח את הפועל תל אביב

סיבה לדאגה

במכבי תל אביב יש היום שוער, גיא חיימוב, שעדיין אינה יודעת מה תקבל ממנו. אני לא ממש מכיר את השוער הזה, אבל מאחר שהוא עדיין לא התמודד על אליפות באף קבוצה שבה שיחק ואין לו את הניסיון הדרוש לכך, זו יכולה להיות בעיה, אם כי בהחלט ייתכן שגם אותו בסופו של דבר ירוויחו בגדול כי נותנים לו את הצ'אנס. לא הולכים כאן על בטוח ויש סיבה לדאגה.

גם הנושא של שני בלמים זרים הוא משהו שאני פחות אוהב לראות, בעיקר מהפן של המנהיגות והכיוון מאחור. אם אני לוקח כדוגמה את מכבי חיפה, שלקחה שני בלמים זרים ושוער זר, זה בכלל מתכון לקטסטרופה. כל מרכז הגנה שבנוי על זרים בעייתי, כי יש גם את עניין השפה ואתה מצפה שהבלמים יכוונו וידברו עם שאר השחקנים. יכול להיות שהבלמים במכבי תל אביב טובים מאוד, אך הם לא שולטים בעברית ובנוסף גם אין שוער עם ניסיון רב, ויכולה להיווצר כאן בעיה.

הברומטר

אני חושב שהברומטר העונה במכבי תל אביב צריך להיות רוברטו קולאוטי. אני חושב שקולאוטי הוא חלוץ טוב, הוא סקורר והוא שחקן שהקבוצה צריכה לעבוד בשבילו. בינתיים זה קורה והקבוצה עושה את זה. קולאוטי יהיה הברומטר הגדול, כי אם הקבוצה תעבוד טוב ובשבילו והוא יבקיע, זה סימן שהקבוצה חושבת נכון. אם הוא לא יבקיע, זה אומר שהקבוצה לא טובה.

בשונה מהחלוצים האחרים בקבוצה, שמייצרים לעצמם את המצבים, הוא יהיה המדד להצלחה ולטיב הקבוצה. יחד עם זאת, יש במכבי גם את אלירן עטר, שחקן מצוין שמייצר לעצמו את המצבים ולכן גם הצליח בעונה שעברה, במקום שבו לחלוצים כביכול קשה להצליח. השנה יצטרף גם ברק יצחקי ושניהם אמורים ליצור חוד מטורף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מעמד המאמן

ברור שזו עונת מבחן עבור מוטי איוניר, כי אני לא חושב שהוא הצליח בגדול בשנה שעברה. אני חושב שמכבי תל אביב אכזבה בתחילת השנה ואכזבה גם עד לסיום. אנחנו שואפים לראות קבוצה שהאוהדים ירצו לבוא ולראות. לסיים במקום השלישי בליגה כל כך חלשה לא יהיה נקודת ציון חיובית עבור איוניר. המבחן שלו הוא להראות שהקבוצה תהיה מאומנת, טובה, מלהיבה ואפילו מפחידה. בסך הכל, ההתחלה נראית טובה, אבל עדיין לא היו למכבי תל אביב מבחנים קשים. בליגה כל כך חלשה, הקבוצה תסיים בוודאות בין שלוש הראשונות.

תחזית

יש למכבי תל אביב סיכוי גדול יותר משנה שעברה להצליח, כי הליגה חלשה והיריבות העיקריות מכבי חיפה והפועל תל אביב נחלשו. מקום שלישי ומעלה.

  • עוד באותו נושא:
  • ברלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully