וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "נצטרך לדעת לקבל בראש ולהתאושש"

7.8.2011 / 10:26

בבית"ר היו המומים מהיכולת הדלה בבאר שבע ומחוסר המוטיבציה. ברוכיאן דיבר עם השחקנים. מישאלוב מתרחק

בבית"ר ירושלים אמנם היו מודעים לכך שסגל הקבוצה חלש ויתקשה להתמודד בליגת העל, אך המשחק אתמול בבאר שבע (3:0) העיר את אחרוני האופטימיים והביא למסקנות חותכות כי הקבוצה חייבת מספר שחקני חיזוק באופן די דחוף. המאמן דוד אמסלם מודאג מכך שליותר מדי שחקני הרכב אין תחרות והדבר פוגע ביכולתם. "אי אפשר שלא להיפגע כשאין תחרות", אמר אמסלם, "ירצו או לא ירצו, שחקנים נותנים פחות וזו בעיה שאנחנו צריכים להתמודד איתה".

בבית"ר טענו גם שלמרות הצורך בחיזוק, הקבוצה הפסידה לקבוצה ללא שמות מפוצצים שפשוט רצתה יותר. "אפשר לחשוב מי משחק בבאר שבע?" אמרו בבית"ר, "הם פשוט היו במוטיבציה גבוהה מאוד ונראה שהקיץ עדיין משפיע עלינו, במצב אחר יכול היה להיות משחק שונה לגמרי".

גם שחקנים בקבוצה היו מאוד מאוכזבים בסיום מהתוצאה ומהרמה אותה הפגינו. באוטובוס חזרה הביתה דיבר אבירם ברוכיאן עם השחקנים על כך שגם במצב הנוכחי אסור להוריד את הראש והשחקנים צריכים לעמוד יותר נכון ולהיות יותר מרוכזים ולא לתת ליריב לגמור משחק בכמה דקות. שחקנים בקבוצה דווקא הסכימו עם הדברים ואמרו: "אין מה לעשות, ברור לנו שלא נהיה למעלה העונה ונצטרך לדעת לקבל בראש ולהתאושש, אבל צריך גם לדעת להוציא מעצמנו את המקסימום ואת זה לא עשינו. יש לנו בעיות בהגנה, בקישור ובהתקפה, אבל אם כולם ייתנו הכל נהיה יותר טובים עוד לפני שיגיע רכש. אפשר לחשוב שיצטרפו לכאן מסי ודרוגבה, אין היום יותר מדי מציאות בשוק והסגל הזה יצטרך לדחוף את בית"ר".

הדבר החם ביותר עליו מדברים בבית"ר, אם וכאשר יהיה כסף לרכש, הוא חלוץ. ישראלי או זר. כרגע בעמדת הישראלים ממתינים בקבוצה להתפתחויות בנוגע לאלון תורג'מן כשגם השם של ליאור אסולין לא ירד מהפרק. בגזרת הזרים, ברור לאמסלם שקשה יהיה למצוא מציאות בסכומים אותם מציעה בית"ר וגם המאמן התבטא בעניין ואמר שבסכומים כאלה יעדיף להביא ישראלי בדמות אסולין.

בנוגע לבלמים, אזי הקבוצה כרגע לא הגיעה לסיכום עם משה מישאלוב ותומר בן יוסף. מישאלוב קיבל הצעה אטרקטיבית יותר מהפועל עכו ומצפה מבית"ר לשדרג את הצעתה בלפחות 100 אלף שקל. מנגד, בן יוסף ממתין להצעת הקבוצה, כאשר השחקן לחוזה לשנתיים כפי שמציעה לו מכבי פתח תקוה ונראה כי העניינים רחוקים מלהיות סגורים בגזרת השניים.

היום תיערך פגישה בין היו"ר איציק קורנפיין לבין האוהדים האחראים על המיזם מנוי-מניה אותו הם מנסים להוציא לפועל בראשות אודי מולאייב מבעלי דיאדורה וליעד ניב. השניים אמורים להציג לקורנפיין את תכניתם במטרה לנסות להמשיך ולהתקדם בכדי להוציאה לפועל. בכל מקרה, תוצאה של השיחות בין הפלגים השונים של האוהדים ניתן היה לראות אתמול כשכמה מאות האוהדים שהגיעו לבאר שבע עודדו לאורך כל 90 הדקות ללא קללות וללא קריאות גזעניות ואפילו הודו לשחקנים בסיום המשחק, דבר שהפתיע אפילו את השחקנים.

דוד אמסלם יודע: "כך לא נוכל להמשיך"
בית"ר הושפלה 3:0 בבאר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully