וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דודו ביטון שוב כבש והציל את ויסלה מהפסד

החלוץ פתח בהרכב (81 דקות) והשווה ל-1:1 מול פולוניה ורשה. 90 דקות למאור מליקסון. רק 0:0 לגנק וברדה נגד ליירסה

דודו ביטון שוב הציל את ויסלה קרקוב מהפסד, כשכבש הערב (שבת) את שער השוויון ב-1:1 מול פולוניה ורשה. ביטון פתח הפעם בהרכב כחלוץ יחיד, כשמאחוריו מאור מליקסון, אלא שבדקה ה-24 ברונו קוטיניו העלה את פולוניה ליתרון. ויסלה לחצה, ובדקה ה-65 איביצ'ה אילייב הגביה וביטון נגח לרשת את השני שלו העונה. החלוץ הוחלף בדקה ה-81, בעוד מליקסון השלים 90 דקות. ויסלה עם שתי תוצאות תיקו בשני מחזורי הפתיחה בפולין.

אחרי יותר מחצי שנה ללא כדורגל, טל בן חיים פתח הערב את העונה עם פורטסמות בליגת המשנה באנגליה, כשקבוצתו כפתה 2:2 דרמטי במשחק החוץ מול מידלסברו. בן חיים שיחק כמגן ימני בחוליה האחורית של פומפי, השלים 90 דקות וקיבל כרטיס צהוב בדקה ה-56. פתיחת המשחק הייתה שייכת למארחים, שעלו ליתרון בדקה ה-26, כשמרווין אמנס בעט כדור שטוח לרשת. עם תחילת המחצית השנייה הצליחה פורטסמות לאזן, לאחר שדייויד נוריס כבש בדקה ה-47 מתוך הרחבה, אבל בדקה ה-54 ריס וויליאמס החזיר את החיוך למקומיים. פומפי חיכתה לתוספת הזמן, אז לוק וארני קבע חלוקת נקודות עם שער דרמטי.

דני בונדר ערך את הופעת הבכורה שלו במדי וולגה, שהפסידה במגרשה 1:0 בקרב התחתית לרוסטוב. המגן הימני השלים 90 דקות בהרכב וגם ספג כרטיס צהוב אחרי חצי שעה של משחק, כשהארגנטינאי הקטור ברקמונטה הכריע את התמודדות בדקה ה-82. וולגה עם 16 נקודות ובמקום ה-13 בליגה הרוסית.

בליגה הבלגית נערך הערב דרבי ישראלי במסגרת המחזור השני בין גנט של שלומי ארבייטמן לבירסחוט של דור מלול ורועי דיין. ארבייטמן נותר על הספסל במשך 90 דקות וקבוצתו סיימה ב-2:2 מאכזב מול בירסחוט, שגם היא השיגה נקודה ראשונה העונה. דור מלול שיחק 90 דקות במדי בירסחוט, רועי דיין לא שותף. אליניב ברדה וגנק הפסידו נקודות ראשונות העונה אחרי שסיימה ב-0:0 מאכזב נגד ליירסה בבית. ברדה פתח בהרכב אבל הוחלף בדקה ה-67.

(עדכון אחרון: 22:55)

איתי שכטר ערך בכורה בבונדסליגה

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully