וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' ליגת האלופות: צמד למליקסון, ויסלה עלתה שלב

הקשר הישראלי המשיך להצטיין, הפולנים ניצחו 1:3 את ליטקס לובאץ' ועלו לפלייאוף. 90 דקות לנתאכו בניצחון קאזאן, שעלתה

«iframe width="425" height="349" src="https://www.youtube.com/embed/PS91d8c2AA0" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

צפו במאור מליקסון מככב

המנה העיקרית של גומלין סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות התקיימה היום (רביעי), כשמלבד משחקה המסקרן של מכבי חיפה נגד מאריבור, נערכו 11 משחקים נוספים. ארבעה שגרירים ישראלים נטלו חלק וארבעתם ימשיכו הלאה גם לשלב הבא. להיות חלק מההעפלה לסיבוב הרביעי והמכריע לפני שלב הבתים: ביברס נאתכו ורובין קאזאן, שהשלימו את העבודה עם 1:4 מול דינמו קייב, ויסלה קרקוב של מאור מליקסון ודודו ביטון וגנק בה משחק אליניב ברדה.

רובין קאזאן - דינמו קייב 1:2 (1:4 בסיכום המפגשים)

הרוסים הצליחו לעבור בקלות את היריבה האוקראינית. לאחר שניצחה 0:2 בחוץ, הצליחה רובין קאזאן של ביברס נאתכו לנצח 1:2 בבית ולהשלים את העובדה עם 1:4 בסיכום שני המפגשים. קשר נבחרת ישראל שיחק 90 דקות.

השער הראשון של הטטרים הגיע בדקה ה-19 לאחר שבעיטה של אלן קסאייב נהדפה לא מספיק טוב על ידי אלכסנדר שובקובסקי ו-ולדימיר דיאדיון הגיע ראשון לכדור החוזר ובעט פנימה. את השער השני כבש אלכסיי מדבדב בדקה ה-88. אולג גוסב צימק בדקה ה-93, אבל זה לא מספיק לאוקראינים שהולכים הביתה.

למרות הניצחון, הדרך של רובין קאזאן לשלב הבתים עדיין ארוכה וקשה. הקבוצה של ביברס נאתכו נמצאת במסלול הלא אלופות, שם היא לא מדורגת, ולכן תפגוש בשלב הפלייאוף יריבה קשה במיוחד. היריבות האפשריות הן: באיירן מינכן, ארסנל, ליון, בנפיקה ו-ויאריאל. קאזאן עדיין יכולה להיות מדורגת וזאת רק במידה שבנפיקה, טוונטה וסטנדרד ליאז' יודחו.

ויסלה קרקוב - ליטקס לובאץ' 1:3 (2:5)

אחרי הניצחון המרשים בבולגריה, אלופת פולין הצליחה להשלים את העבודה בבית לאחר 1:2 ביתי מול ליטקס לובאץ'. מאור מליקסון זהר מעל כולם וכבש צמד נפלא. השער הראשון שלו הגיע בדקה ה-42 לאחר שקיבל מסירת עומק, נותר לבד מול השוער ובעט חזק ופנימה דווקא עם רגל שמאל את ה-0:1.

הקשר הישראלי כבש גם את השני בדקה ה-56, לאחר שהוכשל ברחבה על ידי שוער האורחת, ויניצ'יוס. מליקסון בעט את הפנדל מדויק ופנימה וקבע 0:2. לובאץ' עוד צימקה בדקה ה-68 משער של ניקולאי בודורוב, אך נבוישה ילנקוביץ' הורחק בדקה ה-76 ו-ויסלה הצליחה לכבוש את השלישי בדקה ה-84 מרגליו של ווילק והיא עולה לשלב הבא. מליקסון הוחלף בדקה ה-84, דודו ביטון לא שותף.

פרטיזן בלגרד - גנק 1:1 (3:2 בסיכום המפגשים)

אליניב ברדה וחבריו הצליחו לשמור על היתרון 1:2 מהמשחק הראשון לאחר 1:1. החלוץ הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-68. דווקא פרטיזן בלגרד עלתה ליתרון בדקה ה-40 משער נמניה טומיץ'. אך פנדל מוצלח של ילה ווסן בדקה ה-58 הצליח להחזיר את היתרון לגנק, שממשיכה לשלב הפלייאוף. ברדה עוד הספיק לספוג כרטיס צהוב בדקה ה-83, אך זה לא הורס את החגיגה של הבלגים.

משחקים נוספים:

מלאמו - ריינג'רס 1:1 (1:2 בסיכום המפגשים)

ואסלוי - טוונטה 0:0 (2:0 בסיכום המפגשים)

ברטיסלאבה - אפואל ניקוסיה 2:0 (2:0 בסיכום המפגשים)

פלזן - רוזנבורג 2:3 (2:4 בסיכום המפגשים)

פ.צ. ציריך - סטנדארד ליאז' 0:1 (1:2 בסיכום המפגשים)

שטורם גראץ - זסטאפוני 0:1 (1:2 בסיכום המפגשים)

דינמו זאגרב - הלסינקי 0:1 (1:3 בסיכום המפגשים)

טרבזונספור - בנפיקה 1:1 (21:45, 3:1 בסיכום המפגשים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully