וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפספוס הכי גדול של פדרר: איך הטניסאי הגדול בהיסטוריה עדיין תקוע עם מירקה?

גם ביום הולדתו ה-30, קשה להתחמק מהתהייה האם סופרסטאר כמוהו לא ראוי לאישה קצת יותר מצודדת. ולא רק אחת. הנה כמה אלטרנטיבות

הצלע השנייה

הזוגיות של רוג'ר פדרר עם מירקה ואברינץ' היא אחד המאפיינים הבולטים בקריירה של הטניסאי. בכל טורניר היא תמיד שם, יושבת ביציע, תומכת ומעודדת, מתרגשת ומתאכזבת, תמיד לצד בעלה. המצלמה אוהבת להתמקד בפרצוף הלחוץ שלה, והיא מצדה לא מרפה, ממשיכה למחוא כפיים, מגלה נאמנות מרשימה, ועם השנים הפכה לחלק בלתי נפרד ממנו, לצלע השנייה, לחוליה שמגדירה אותו.

ההימור המושלם

אין ספק, היא תפסה אותו בגיל צעיר, הרבה לפני השיא שלו. הרי פעם פדרר לא ידע שהוא עומד להיות אחד הספורטאים הגדולים של ימינו. פעם הוא היה שוויצרי צנוע עם שאיפות גדולות, טניסאי מוכשר אבל לא יפה במיוחד, אחד שלא נראה כמו אליל הבנות, בלי כריזמה מיוחדת. מירקה הימרה על בחור צעיר ומבטיח. היא לא יכלה אפילו להעלות בדעתה איזה עתיד צפוי לה.

הוא יכול יותר

זה יישמע רע, אפילו שטחי, ואנחנו לא באמת מכירים אותה, אבל בואו נודה באמת: פדרר יכול היה להשיג משהו יותר טוב. זה אומנם קצת שוביניסטי, אבל זו המציאות: מכוכב בסדר גודל שלו, אפשר היה לצפות לאישה קצת יותר אטרקטיבית. היא לא יפה במיוחד, לא סקסית במיוחד, לא קורנת במיוחד, נראית קצת פולנייה נרגנת, ולספורטאי צעיר ומבוקש, למיליונר צעיר ומצליח, לאדם ששבר שיאים היסטוריים – מגיע רק הקרם דה לה קרם. לא מירקה.

פעם היא הייתה אחרת

מירקה לא תמיד נראתה כמו שהיא נראית היום. כיום היא כבר בת הזוג של גבר עשיר ומפורסם, מטיילת ברחבי העולם ומתחככת בזוהר, לובשת בגדי אופנה מעוצבים ומוזמנת לאירועים יוקרתיים. אולי מסעדות הפאר הן אלה שהפכו אותה לכזו עגלגלה? בכל אופן, פעם היא הייתה טניסאית חטובה, צעירה ואנרגטית, וכשהם הכירו במהלך אולימפיאדת סידני 2000, כששניהם ייצגו את שוויץ, היה ביניהם איזון. היום הוא כבר סופרסטאר, היא כבר שוויצרית שמנמנה ומדושנת. זה פשוט לא נראה מאוזן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

זה מה שמגיע

אולי טניסאים הם לא כוכבי רוק, אבל הם כן כוכבי תרבות. אולי הם לא הכי פרועים ומגניבים, אבל זה לא אומר שהם צריכים להסתפק בכל בחורה שלוכדת אותם. אנדי רודיק, למשל, הצליח לתפוס את ברוקלין דקר, דוגמנית על וכוכבת לוח השנה של ספורט אילוסטרייטד. וזה נראה טבעי.

איפה הדוגמניות?

כמעריצים של פדרר, אנחנו מאחלים לו רק את הטופ של הטופ, לפחות כמו כריסטיאנו רונאלדו, שמחליף אותן כמו היו מגני זיעה. אומנם פדרר לא מלוקק כמו מורט הגבות הפורטוגלי, אין לו קוביות בבטן של כמו הדוגמן המטרוסקסואל, אבל למה שהוא לא יתפוס לו איזה דוגמנית על, כוכבת בינלאומית או סמל מין? אם רונאלדו ראוי לנערת השער של ספורט אילוסטרייטד, לפדרר מגיע אפילו יותר.

תפוס לך פרח

יודעים מה? לא כל אחד בנוי לצאת עם דוגמנית על, אנחנו מבינים. אבל תראו את החברה של נדאל, איזה פרח. לא כוכבת על, אבל ספרדייה עדינה וסימפטית, חייכנית וקורנת, כזו שנפלאה בפשטות שלה.

או מישהי צעירה

גם נובאק דג'וקוביץ', שלא מתקרב אפילו לכריזמה של פדרר, העמיד לצדו נערה מצודדת, רזה ואטרקטיבית.

מי לא ירצה אותו?

איזו אישה לא הייתה רוצה להיות עם רוג'ר פדרר? מי לא הייתה רוצה להתחכך בגדול הטניסאים בכל הזמנים? אנה ווינטור היא מעריצה גדולה שלו. גוון סטפאני מגיעה לכל המשחקים שלו. אפשר להניח שנשים מסתערות עליו בכל מקום שהוא נמצא בו. אבל מירקה לא עוזבת אותו. היא מגיעה איתו לכל הטורנירים, לא נותנת לו לנשום.

רק שלא יגמור כמו טייגר

גם חברו הטוב ביותר של פדרר, טייגר וודס, היה פעם נשוי באושר. גם אז רבים לא הבינו איך הספורטאי העשיר בעולם יכול לחיות עם אישה אחת בלבד, אבל אז התבררה המציאות: וודס הוא חולה נשים, שבגד בבת זוגו יום ולילה. האם יום אחד יתברר שגם פדרר מסתיר בארון עשרות רומנים ופילגשים?

סמל ליציבות

אבל האמת היא, שככה אנחנו אוהבים את פדרר. אם יש משהו שמייצב אותו, זה הזוגיות. אם יש משהו שמייחד אותו, זאת מירקה. היא עוד סמל לתדמית הנקייה שלו, זאת שמראה שהוא לא הגבר האופייני, כובש הנשים, אלא זה שמעריך נאמנות שקטה וזוגיות יציבה. הוא לא הולל, אלא איש משפחה. לא רודף אחר ריגושים זמניים, אלא אחרי הדבר האמיתי. לא נכנע לתאוות בשרים, אלא מתבסס על אהבה אחת. בגלל זה אנחנו אוהבים אותך, רוג'ר. ולגבי מירקה, לא נותר אלא להניח שיש בה איכויות נסתרות. אם רוג'ר פדרר הגדול בחר בה מכל הנשים, היא כנראה שווה את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully