וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב על סף סיכום עם נוסא איגייבור

לאור הרצון של דרור קשטן לראות את הקשר הניגרי בקבוצתו, אלי טביב לא צפוי להערים קשיים ולקבל את הצעת לילסטרום

הפועל תל אביב ולילסטרום הנורבגית על סף סיכום על מעברו של נוסא איגייבור למדי האדומים. לאחר שהפועל תל אביב שלחה הצעה בסך 800 אלף יורו עבור הקשר הניגרי, השיבו הנורבגים בהצעה נגדית כשהדרישה שלהם היא כ-850 אלף יורו על כרטיס השחקן ו-20 אחוזים ממכירה עתידית, שממנה יקוצצו 850 אלף היורו ששולמו בעת המכירה.

כך במקרה והאדומים ימכרו אותו בסכום מסוים, 20 האחוזים יקוצצו מהסכום פחות 850 אלף יורו ולא מהסכום כולו. על ההצעה הזו אמור להשיב אלי טביב, לאחר שיחליט אם הוא מקבל את העסקה. במועדון מעריכים כי לאור הרצון של דרור קשטן לראות את איגייבור בקבוצה, טביב לא יערים קשיים בעסקה.

כמו כן, כבר קיים סיכום עקרוני בין השחקן למועדון על חוזה לארבע שנים. נציגו של השחקן בארץ ישוב להיפגש עם הנהלת האדומים, כשכרגע מדובר על פערים קטנים שאמורים להיסגר בקרוב. הפועל תל אביב תמריא מחר (שלישי) לליכטנשטיין לקראת משחק הגומלין מול ואדוז. להרכב הקבוצה אמורים לחזור וואליד באדיר, דדי בן דיין, שי אבוטבול וטוטו תמוז.

* ואדוז סיימה הערב ב-2:2 מול וינטרטור. יריבת הפועל תל אביב הובילה כבר 0:2 משערים של מתיאס בארון בדקה ה-42 ומורנו מרנדה בדקה ה-56, אך ניותון בן קטאניה (67) וסבאס אקסוזידיס (90) איזנו.

הפועל תל אביב פתחה עונה בארץ עם 2:2 בדרבי

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully