וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנחאי 2011: גל נבו החולה לא העפיל לגמר ה-400 מעורב

31.7.2011 / 7:57

הישראלי סבל מהרעלת קיבה וסיים במקום ה-23 עם 4:25.96 דקות. נבו: "בקושי ישנתי הלילה. חבל, התאמנתי לזה כל השנה"

השחיין הישראלי גל נבו רשם אכזבה הלילה (ראשון), כשסיים במקום ה-23 בלבד במוקדמות המשחה ל-400 מטר מעורב במסגרת אליפות העולם בשחייה שנערכת בשנחאי, כשרשם תוצאה רחוקה מאוד משיאו, 4:25.96 דקות.

נבו, כזכור, כבר הבטיח את מקומו באולימפיאדת לונדון 2012 ב-200 מטר מעורב, אך לצערו, עלה לא כשיר לחלוטין למשחה החזק שלו (שבו שהשיא שלו הוא 4:11.51 דקות, עם החליפות הישנות), וכמובן שלא עלה לגמר.

יו"ר איגוד השחייה נועם צבי הסביר מה קרה לנבו, שבדרך כלל לא מאכזב בתחרויות גדולות: "גל חטף אתמול בלילה הרעלת קיבה. אני לא אכנס לתופעות הלוואי, אבל רופאת המשלחת אסרה עליו לשחות. הוא עצמו הרגיש שהוא לא יכול להרשות לעצמו לוותר, והחליט לקפוץ למים בכל זאת. ברור שזו לא הייתה היכולת שלו, ואת זה הוא הוכיח עוד במשחים הקודמים שלו באליפות. הוא היה במצב פיזי גרוע, אבל התעקש לשחות, וזו זכותו. בסוף הרופאה גם אישרה לו".

על ההופעה הכללית של הישראלים אמר צבי: "בסך הכל ההופעה הייתה מעולה, מעל לציפיות, והייתה חסרה רק השורה התחתונה. אומנם קרתה תקלה בסוף, אבל היום הזה לא מעיד על כלום".

גל נבו עצמו אמר היום: "הייתה המלצה של הרופאה לא לשחות, אבל ידעתי שזה יעלה לי בהרבה בריאות אם לא הייתי מתייצב. בקושי ישנתי בלילה, אבל ניסיתי לשכוח מזה ולהאמין, כי בסל הכל התאמנתי ליום הזה כל השנה. לצערי, זה עבד לי רק ב-200 מטר מתוך ה-400".

נבו מסכם את האליפות: "בסך הכל השגתי את המטרה, שזה הכרטיס ללונדון. כמובן שיש גם טעם של פספוס בגלל ה-400, אבל העבודה שעשיתי באימונים לא נעלמת, ואני אחכה להזדמנות הבאה להוכיח את זה - גם באליפות ישראל הקרובה, וגם בתחרויות שיהיו בשנה הבאה. עכשיו אני עדיין צריך לעשות תוצאת קריטריון B ב-400 מעורב, שזה יותר קל, אבל בכל מקרה, אני מתכוון לעשות תוצאה שתהיה יותר טובה גם מקריטריון A".

נבו שחה במשחה החמישי יחד ריאן לוכטה, שהשיג את הזמן הכי טוב במוקדמות, 4:11.89 דקות. לאסלו צ'ה ההונגרי סיים רק במקום ה-22 עם תוצאה חלשה מאוד, 4:22.26 דקות, וגם הוא לא העפיל לגמר כמובן.

גיא ברנע ישחה היום במסלול מספר שמונה (בסביבות השעה 13:30) בגמר 50 מטר גב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully