וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אמסלם לא קוסם, אנחנו נרד ליגה"

28.7.2011 / 18:08

גורם במועדון מספר על הלחץ: "קורנפיין רוצה למות מהמצב הזה". מויאל צפוי לצאת לאירופה, בן לולו בדרך חזרה לאשדוד

המצב בבית"ר ירושלים ממשיך להיות קשה, לאחר שהעסקה שהיתה אמורה להעביר את הקבוצה לידיהם של דן אדלר ואדם לוין נפלה. כרגע קיים חוסר ודאות במועדון בכל הנוגע לעונה הבאה ולמשכורות השחקנים. יו"ר המועדון, איציק קורנפיין פועל בניסיון להרים תכנית קיצוצים ומכירת שחקן או שניים בכדי להעמיד את הקבוצה על הרגליים לקראת העונה הקרובה, אך זה לא מרגיע את השחקנים, שמודאגים מכך שהם אינם רואים איך הקבוצה תוכל לתפקד מקצועית בצורה שכזאת.

אחד השחקנים במועדון סיפר: "אנחנו לא רמת השרון, יש פה לחץ וציפיות של קהל ואין גב מהיציע כמו פעם. כמעט כל הסגל כאן שחקנים צעירים שהלחץ יאכל אותם. אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן יקצצו בחוזה שלהם ואחרי חודש יקללו אותם ויאשימו אותם במצב של הקבוצה ותצא להם כל הרוח". השחקן המשיך ואמר: "חייבים פה שחקנים וזה שבכלל מדברים שבן לולו, בן יוסף ומישאלוב לא יחתמו, אז חבל בכלל על המאמץ. אמסלם לא קוסם והוא גם אמר למי שרוצה לשמוע שהמצב הזה מסוכן ושאם נלך רק עם השחקנים שחתומים עכשיו אנחנו מועמדים חזקים לירידה".

מעבר למצב המקצועי הקשה, הקבוצה תהיה תקועה עם חוסר יכולת לשדרג שכר של שחקנים ועלולה להיתקל בקשיים בכל הנוגע להתמודדות עם מכת פציעות בעקבות סגל קצר, כשברור כי לא יתאפשרו שינויים משמעותיים בינואר.

גורם במועדון אמר היום: "מה שאיציק עושה כרגע זה גורם לקבוצה להמשיך לנשום. מה, הוא לא יודע שזה אסון מקצועי? הוא רוצה למות מהמצב הזה, וקשה לו להסתכל לאנשים בעיניים כי הוא יודע מה הם מרגישים ואיך כולם מתוסכלים, והוא בראש המערכת. כרגע בית"ר תנסה לנשום ואם היא תצליח, אולי בשלב ראשון היא תהיה מועמדת חזקה לירידה, אבל אולי עם הזמן יגוייס כסף ויבוא בעלים ואפשר יהיה לשרוד ולשקם את המועדון בשנים הבאות".

מי שעשוי שלא להמשיך עם הקבוצה הוא קובי מויאל, שצפוי לצאת לאירופה. נציגיו של השחקן, האחים רונן וגלעד קצב צפויים לקבל בשבועיים הקרובים מספר הצעות עבור השחקן ומעריכים כי במידה ולא יוערמו קשיים מצד בית"ר בנוגע לסכום המכירה, השחקן צפוי לעשות את המעבר. גלעד קצב אמר: "אנחנו רוצים להגשים לקובי את החלום ופועלים בכל החזיתות ובכל הכח למענו, ואנחנו מאמינים שזה אכן ייצא לפועל. הצעות יהיו, השאלה תהיה טיבן והדרישות של בית"ר היות והוא שחקן תחת חוזה".

משה בן לולו קיבל הוראה להפסיק להתאמן ולשוב לאימוני מחזיקת כרטיסו, מ.ס אשדוד. קיים סיכוי שהשחקן ישחק כבר בשבת (18:30, 5+ לייב) במדי אשדוד במשחק גביע הטוטו מול בית"ר. אם עד סוף השבוע לא יהיה שינוי במצבה של בית"ר, הבלם תומר בן יוסף יעזוב למכבי פתח תקוה שמציעה לו חוזה לשנתיים.

בית"ר ירושלים פרסמה הודעה רשמית בהקשר לפרסומים שצצו בתקשורת על מכירה אפשרית של אריאל הרוש: "המועדון מבהיר כי השוער הינו עוגן חשוב ביותר בקבוצה ולמרות המצב הקשה בו נמצא המועדון, השחקן לא יימכר לאף קבוצה אחרת. כל הפרסומים הנובעים מספקולציות, הינם רחוקים מהמציאות".

עוד בנושא:

אדלר ולוין ביקשו לבצע שינויים בחוזה, העסקה תבוטל

בית"ר תחזור לתכנית הקיצוצים של קורנפיין?

חן עזריאל הוצע למכבי חיפה

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully