וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "עסקת המכירה לא תצא אל הפועל"

אחרי שדן אדלר ואדם לוין ביקשו לשנות פרטים בחוזה, הבהיר מקורב לארקדי גאידמק: "הוא לא רוצה לעשות איתם עסקים"

עסקת רכישת בית"ר ירושלים על ידי דן אדלר ואדם לוין יורדת מהפרק. לאחר שהשניים הבטיחו כבר מספר פעמים כי יעבירו את הכסף הדרוש להעברת תקציב הקבוצה בבקרת התקציבים לפני המועד האחרון הערב בחצות, גם היום (חמישי) לא הגיע התשלום המיוחל.

שני אנשי העסקים דרשו לשנות את החוזה המתגבש לרכישה, אך עורך הדין של ארקדי גאידמק, ישראל שלו, התנגד לכך. מקורבים לשניים טענו כי אחת הסיבות לחזרתם מההסכם היא העובדה כי ציפו שיצליחו לרתום הרבה יותר אנשי עסקים למהלך. מנגד, הבהירו בסביבת גאידמק: "עסקת המכירה לא התבטלה, אבל לא תצא לפועל במצב הנוכחי. העניין הוא שארקדי לא רוצה לעשות עסקים עם אנשים בסגנון הזה".

עורך הדין שלו העביר מכתב לאדלר ולוין לפיו הם הפרו את ההסכם, וציין: "זו הפרת חוזה. הדרישות שלהם הן מגוחכות". שלו עשה זאת לאחר שאדלר ולוין ביקשו לערוך שינויים ותיקונים בחוזה והתלונן על התנהלותם התמוהה בעניין רכישת הקבוצה".

בבוקר התקבל מכתב מעורך הדין של אדלר ולוין גיל לברון, ובו דרישה לשנות את ההסכם שנחתם בין הצדדים בטענה שבעקבות צו המניעה שהגיש גומא אגיאר והעיכוב שחל, יש מקום לפתיחתו של ההסכם. עורך הדין של גאידמק ישראל שלו השיב במכתב משלו ובו טען בין השאר כי מדובר בהפרת הסכם.

במכתב נכתב בין השאר: "יצוין כי נדהמנו ממש למקרא מכתבך אשר נשלח לאחר הבטחות אין ספור של מרשיך (אדלר ולוין) כי הכספים אותם התחייבו להעביר במסגרת ההסכם הועברו ולאחר מכן נאמר כי צריכים להתקבל בכל רגע ולאחר מכן כי נראה אותם בחשבון היום בבוקר. והנה תחת קבלת כספים התקבל מכתבך שאינו אלא כסות עלה תאנה להתנהלות המקוממת של מרשיך, מר אדלר ומר לוין (שאינם יכולים להסתתר מאחורי ישות משפטית כלשהי), אשר מפרים בהפרה יסודית וחמורה את ההסכם אשר נחתם עימם ללא כל צידוק או הסבר.

"ניסיונם של מרשיך לתרץ הפרות אלה של ההסכם בהליך משפטי אשר התקיים בעניין גומא אגיאר נראה מגוחך ממש מקום שמרשיך הקפידו בשבועיים האחרונים לפני הדיונים בבית המשפט ואחריו, להתראיין, חדשות לבקרים, לכלי התקשורת, להבטיח הבטחות ולחזור על ההתחייבויות, כך שכל טיעון שסותר את אשר אמרו נראה מופרך לחלוטין. כך למשל מיד לאחר הדיון בבית המשפט פרסמו מרשיך ממקום מושבם בארה"ב הצהרות לתקשורת.

"אנו מאושרים שבית המשפט החליט לאפשר את העברת הבעלות על בית"ר ירושלים לידינו. כבר העברנו את ההנחיות המתאימות לעורך הדין שלנו להעביר 400 אלף דולר לחשבון הנאמנות על פי הסיכום שהושג, כדי להסיר את כל העיקולים מעל חשבון הבנק של הקבוצה. אנו עובדים יחד עם יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, כדי לסכם את הפרטים ולהעמיד תקציב ראוי לקבוצה. התקציב והערבויות שנדרשות יופקדו בבקרה התקציבית עד יום חמישי, שהוא המועד האחרון להפקדה. זאת כדי לאפשר לקבוצה לפתוח את העונה ללא חובות או כל מכשול משפטי אחר.

"לא זו אף זו, את עמדת מרשיך כתבו הם בהודעתם לבית המשפט ובה אין להם כל טענה כנגד ההסכם ו/או האמור בו, ההפך הוא הנכון, חוזרים הם על התחייבותם להשלים ההסכם ולהשקיע הכספים הנדרשים. כפי שמסרנו לכם במכתבנו מיום 26 ליולי, ההסכם אשר נחתם בין הצדדים הינו הסכם מחייב מלא ומוחלט. בקשות מרשיך לתקן ההסכם כאילו לא נחתם מלכתחילה הינו מגוחך ומופרך. כידוע לך חרף האמור לעיל מרשנו היה נכון לתקן טעויות קולמוס בלתי מהותיות אשר אירעו בחוזה בשל שינויים שביצעו מרשיך בהסכם עת הודפס מהמחשב הנייד שלהם.

"כיום אין ספק כי מרשיך מעוניינים לחזור בהם מן ההסכם המחייב הגם שידוע להם כי מרשינו הסתמכו על הסכם זה ושינו מצבם לרעה כך שנגרמים נזקים אדירים כתוצאה מהפרות אלו. מרשיך ידעו ויודעים היטב את משמעות התנהלותם והנזקים הכבדים שיגרמו למרשינו (הקבוצה), אולם הם אדישים להם לחלוטין ואין הן טורחים אף לנסות ולהקטין את נזקי מרשותינו תוך העמדת המימון הנדרש לקבוצה ללא דיחוי. אשר על כן, מרשיך נדרשים להעביר מיידית וללא תנאי את מלוא כספם להם הם התחייבו על פי ההסכם ולו על מנת להקטין את הנזק. כל החלטה של מרשיך לטמון ראשם בחול ולא להעמיד כספים הנדרשים תגרום נזקים כבדים למרשותינו, כספיים ואחרים, אשר תאלץ אותם למצות את הדין עם מרשיך".

קורנפיין חוזר לתכנית הקיצוצים

אתמול בערב אמר דן אדלר לוואלה! ספורט כי "היו בעיות טכניות ובשעות הקרובות נעביר את הכסף והכל יסתדר". מאוחר יותר בלילה, לפנות בוקר וגם היום בשעה 10 בבוקר אדלר כבר נשמע אחרת ובכל פעם ענה: "אני באמצע משהו עם אנשים, אחזור אליך בעוד מספר דקות". כשנשאל האם הם הפקידו את הכסף בחשבונה של בית"ר ענה: "אני לא יכול לדבר כרגע, אני באמצע משהו ואחזור בעוד מספר דקות".

בבית"ר כבר מבינים את הלך הרוח מספר ימים ואיציק קורנפיין עובד על תכנית קיצוצים חילופית אך במועדון בכל זאת קיוו שהכסף אכן יועבר. בבית"ר עדיין לא הרימו ידיים באופן סופי אך מתחילים להבין כי לא נראה כי השניים צפויים להעביר את הכסף. בכל מקרה, ישנן שמועות על חוסר הסכמה בין השניים לגבי הרכישה, לחץ של ארגוני שמאל בארה"ב וכן לחץ של בני משפחה, אך תשובה סופית ואמיתית עדיין אין לבית"ר, כאשר גם מתווך העיסקה, הרב גרוסמן, עודכן במצב ונתבקש לסייע אך ללא פיתרון.

כזכור, אדלר ולוין חתמו על הסכם העברת בית"ר לידיהם מארקדי גאידמק כאשר על פי ההסכם הם היו אמורים להעביר 400 אלף דולר עבור הנושים ועוד 1.2 מיליון דולר עבור גרעון העונה שעברה. מעבר לכך, השניים היו אמורים להזרים כסף לתפעולה השוטף של בית"ר ובסך הכל להעביר כ-13 מיליון ש"ח על מנת שהקבוצה תוכל לעמוד בצורה ראויה על הרגליים בעונה הבאה.

עוד בנושא:

גל העזיבות החל: בן לולו ובן יוסף בדרך החוצה

חן עזריאל יימכר למכבי חיפה?

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully