וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' ליגת האלופות: מליקסון ונאתכו כבשו וניצחו

שער ניצחון של מליקסון סידר לוויסלה קרקוב 1:2 בחוץ על ליטקס לובץ', בעוד נאתכו כבש בפנדל ב-0:2 הגדול של קאזאן בקייב

סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות יצא לדרך הערב (שלישי) עם שמונה משחקים, כולל שערי ניצחון של השגרירים הישראלים. מאור מליקסון המשיך לככב בשורות ויסלה קרקוב, כשכבש לקראת הסיום והוליך את קבוצתו ל-1:2 בבולגריה על ליטקס לובץ'. גם ביברס נאתכו כבש, בפנדל, ב-0:2 המרשים של רובין קאזאן בחוץ על דינמו קייב. גם אליניב ברדה, שנכנס כמחליף בדקה ה-71, חגג ניצחון דרמטי 1:2 עם גנק על פרטיזן בלגרד. להפתעת הערב אחראית מאלמו השבדית, שהדהימה עם 0:1 באייברוקס על גלזגו ריינג'רס.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. Andrey Lukatsky, AP
שער אירופי ראשון במדי קאזאן. ביברס נאתכו/AP, Andrey Lukatsky

ליטקס לובץ' - ויסלה קרקוב 2:1

אלופת פולין השיגה ניצחון חוץ מרשים בבולגריה, כשמי אם לא מאור מליקסון חתום על שער הניצחון. ליטקס, אותה מאמן חלוץ העבר של נבחרת בולגריה וסלטה ויגו, לובו פנב, עברה את הסיבוב הקודם עם שני ניצחונות על מוגרן המונטנגרית, אבל בדקה ה-19 נכנעה לשער של המגן ההולנדי של ויסלה, מיכאל לאמיי, שהקשית בנגיעה אלגנטית מעל השוער. לאחר מכן השתלטו הבולגרים על המשחק, ובדקה ה-45 היה זה וולינגטון הברזילאי שהשיג עבורם את השוויון. אלא שבדקה ה-78 הגיע הרגע הגדול של מליקסון, שנשלח לתוך הרחבה, התגבר על הבלם ומול השוער מצא בקור רוח את הרשת. ויסלה עם רגל וחצי בשלב הפלייאוף. דודו ביטון לא שותף.

דינמו קייב - רובין קאזאן 2:0

שתי קבוצות שחלקו אותו בית לפני שנתיים בליגת האלופות, נפגשו לקרב איתנים באצטדיון על שם ואלרי לובנובסקי בקייב. המשחקים הקודמים הסתיימו בניצחון בית 1:3 של דינמו וב-0:0 ברוסיה, אבל הפעם רובין קאזאן יצאה כשידה על העליונה ועשתה צעד משמעותי לעבר השלב הבא. קאזאן חגגה כבר בדקה השישית, עם שער קל של אלן קסאייב אחרי מסירת רוחב של כריסטיאן נובואה. האוקראינים הפעילו לחץ כדי להשיג את השוויון, אבל בדקה ה-68 המחליף אלכסיי מדבדב סחט פנדל עבור האורחים, וביברס נאתכו לקח אחריות ודייק מהנקודה הלבנה. נאתכו נפגע מתיקול מסוכן והוחלף בתוספת הזמן.

גנק - פרטיזן בלגרד 1:2

אחרי שפתחה את העונה עם זכייה בסופרקאפ הבלגי, גנק קיוותה לשמור על חלום ההעפלה השנייה בהיסטוריה לליגת האלופות (עשתה זאת בעונת 2002/3). אלא שמול האלופה הבלגית ניצבה פרטיזן בלגרד, אלופת סרביה, שמצידה מנסה להגיע לשלב הבתים בפעם השנייה ברציפות ועלתה ליתרון משער של המחליף נמניה טומיץ' בדקה ה-65, אחרי ששתי הקבוצות נותרו ב-10 שחקנים. אלא שחמש דקות לאחר מכן, אותו טומיץ' גרם לפנדל וילה ווסן השווה עבור הבלגים. אליניב ברדה נכנס בדקה ה-71, ובתוספת הזמן היה זה מחליף אחר, מרווין אוגונג'ימי, שהעניק לגנק ניצחון דרמטי.

גלזגו ריינג'רס - מאלמו 1:0

אלופת סקוטלנד החלה את המסע שלה לעבר שלב הבתים ברגל שמאל, כשהובכה באייברוקס על ידי מאלמו, אלופת שבדיה שמדורגת רק במקום השמיני בליגה בארצה. ריינג'רס קיוותה לשכנע מול האוהדים אחרי התיקו מול הארטס בפתיחת הליגה, אבל בדקה ה-18 דניאל לארסון הפציץ בשמאל אל הרשת וסידר למאמן הסקוטי אלי מקויסט בכורה אירופית אומללה במיוחד.

משחקים נוספים:

טוונטה - ואסלוי 0:2
לטוונטה: מארק יאנקו (34 בפנדל ו-57)

זסטפוני - שטורם גראץ 1:1
לזסטפוני: ניקולוז גלאשווילי (74). לשטורם גראץ: פטריק וולף (78)

אקרנאס - באטה בוריסוב 0:0

אפואל ניקוסיה - סלובן ברטיסלבה 0:0

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully