וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: קשטן נזף בקנדה: "אתה לא אחראי"

המגן סובל מכאבי גב ולא התאמן, אך לא הלך להיבדק אצל רופא הקבוצה. האדומים סיכמו עם הפועל פ"ת על רכישת חוטבא

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול ואדוז במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, כאשר באימון היום (שני) לא נטל חלק עמרי קנדה, שסובל מכאבי גב ונמצא בספק למשחק.

המאמן דרור קשטן לא אהב את העובדה שקנדה התלונן כבר אתמול על הכאבים, אבל לא נבדק אצל רופא הקבוצה, ואף נזף בשחקן לעיני שאר השחקנים: "אתה פשוט לא אחראי, לא עושים כזה דבר לפני משחק".

קנדה עצמו אמור להילחץ מעט מהנזיפה של קשטן, לאחר שהפועל סיכמה היום על העברתו של איאד חוטבא, מגנה הימני של הפועל פתח תקוה בעונה שעברה. האדומים ישלמו למלאבסים כ-250 אלף שקלים. אך עוד לפני שזה יקרה, הפועל תל אביב תצטרך לשבת עם המגן ולסכם עימו על חוזהו בקבוצה.

קנדה צפוי לעבור מחר בדיקה, ואז תתברר חומרת פציעתו. בכל מקרה, בהפועל תל אביב אופטימיים מאוד לגבי שיתופו, והוא צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני ביום חמישי. לצידו של קנדה ישחקו בחוליה האחורית גם הבלמים וואליד באדיר ומריו פצ'אלקה והמגן השמאלי דדי בן דיין.

מחזיקת הגביע עדיין עושה מאמצים להתחזק בקשרים זרים, אך כרגע אין מועמדים רציניים מלבד נוסא איגייבור מלילסטרום הנורבגית. במקביל, בהפועל חוששים כי טוטו תמוז עלול בסיטואציה מסוימת לעבור לאירופה, ולכן בימים האחרונים הסקאוט יעקב הלל עוקב גם אחרי חלוצים זרים.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully