וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער לרונאלדו ב-0:3 של ריאל מדריד על גוואדלחארה

הפורטוגלי חיכה לסיום לפני שהחל להפגיז (73, 76, 82). מוריניו הביע אמון בקאקה ושיבח את רונאלדו: "תמיד משחק בגאווה"

ריאל מדריד המשיכה הבוקר (חמישי) במשחקי האימון שלה לקראת העונה החדשה במסע ההכנה שלה בארצות הברית, הפעם עם 0:3 על גוואדלחארה המקסיקנית במשחק שנערך בסן דייגו.

כמו בניצחון 1:4 על לוס אנג'לס גלאקסי בתחילת השבוע, ז'וזה מוריניו שוב עלה עם הרכב חזק יחסית, במטרה לעבוד על התיאום בין כוכביו ובמקביל לשלב את שחקני הרכש החדשים. במחצית הראשונה התקשתה ההתקפה של הלבנים למצוא את הרשת, אבל בדקה ה-73 פרץ כריסטיאנו רונאלדו את הסכר.

הפורטוגלי קיבל מסירת רוחב מדויקת מקארים בנזמה ובעט פנימה בקלות מתוך תיבת החמש. שלוש דקות לאחר מכן פפה סחט פנדל, אותו ניצל רונאלדו כדי להשלים צמד מהיר, ובדקה ה-82 הצמד הפך לשלושער אחרי עוד דחיקה קלילה מקרוב, הפעם אחרי מסירת רוחב של מסוט אוסיל.

ז'וזה מוריניו סיכם את המשחק. "אנחנו לא צריכים לנצח כל משחק 0:10, אלא להתמודד מול קבוצות חזקות ולהיכנס לכושר", אמר הפורטוגלי.

"אני לא צריך עוד שחקנים לשום עמדה, רק עוד חלוץ אחד", הוסיף המאמן, ושיבח את רונאלדו: "כריסטיאנו הוא כריסטיאנו. הוא תמיד משחק בהתלהבות ובגאווה, בין אם זה בסין, בארה"ב או בספרד".

מוריניו גם סבור שקאקה צפוי לתת עונה טובה ומביע את אמונו בבריזלאי. "תמיד ידעתי שקאקה זקוק להכנה ראויה לעונה", אומר המאמן, "היו לו פציעות, גביע העולם, מעבר לריאל ברגע האחרון, ועם הכל ביחד הוא לא עבר פגרה נורמלית אחת כבר חמש או שש שנים".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully