וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מעוניינת לרכוש את ישראל זגורי

20.7.2011 / 11:57

לאור עזיבת תמיר כחלון ודור מלול, מוטי איוניר מעוניין להתחזק בקשרה הצעיר של מכבי חיפה. השחקן מיוצג על ידי אבי נמני

בימים האחרונים הצהיר מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר, שלאור העזיבות של מספר שחקנים, הוא מעוניין לצרף לקבוצה עוד שחקן או שניים. כעת לוואלה! ספורט נודע כי מי שנמצא בתכניות של הצוות המקצועי הוא קשרה הצעיר של מכבי חיפה, ישראל זגורי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל פתח תקוה כמושאל.

זגורי אינו נמצא בתוכניות המקצועיות של מאמן הירוקים אלישע לוי ומכבי תל אביב, שדבקה במגמה של שיתוף שחקנים צעירים, תנסה לרכוש את כרטיסו של הקשר. השחקן המיוצג על ידי אבי נמני, מבוקש במספר קבוצות נוספות בליגת העל ביניהן בני יהודה, שכבר פנתה לירוקים והביעה רצון לשאול אותו לעונה אחת. כזכור, לאחרונה דור מלול הושאל לבירסחוט, וגם תמיר כחלון קרוב למעבר ללגיה ורשה.

בנוסף, בעקבות פציעותיהם של אבי סטרול שייעדר לפחות שלושה חודשים ושל ריף פרץ שעבר ניתוח ברצועה הצולבת בברכו וייעדר כחצי שנה, החליט הצוות המקצועי של הצהובים לחפש גם שחקן חיזוק לחלק האחורי, כאשר הנטייה היא למצוא שחקן צעיר מגוון שכול לשחק במספר עמדות ושישמש כמחליף לשני הבלמים סאבו פאביצ'ביץ' וניבאלדו שמיועדים לפתוח בהרכב.

אלירן עטר לפורטו? הצחקתם את הפורטוגלים

פיץ: "מכבי חזקה, אבל אנחנו יכולים לעבור"

היום ערכה מכבי תל אביב אימון שחרור ומאוחר יותר תקיים את האימון המסכם לקראת ההתמודדות מחר נגד חזאר לנקראן במסגרת סיבוב המוקדמות השני בליגה האירופאית. כזכור, הצהובים מחזיקים ביתרון 1:3 מהמשחק הראשון. בשל ההגעה המאוחרת של הקבוצה אמש למלון בתום מסע של כ-11 שעות, החליטו בצוות המקצועי שלא להעמיס על השחקנים ולערוך רק אימון טקטי אחד לקראת המשחק.

קשרה הרומני של לנקראן, אדריאן פיץ, התראיין לתקשורת המקומית ואמר בין השאר: "יש לנו סיכוי לא רע לעבור לסיבוב הבא. נהיה חייבים לכבוש לפחות שני שערים וכמובן לא לספוג, ואני חושב שזו בהחלט משימה אפשרית. בזכות שער החוץ שכבשנו יש בהחלט סיכוי".

פיץ נשאל על הסיבות להפסד במשחק הראשון בישראל והשיב: "ההפסד לא נבע מכך שהיריב שלנו מאוד חזק, אלא בעיקר בגלל טעויות קריטיות שלנו. יש לנו אפשרות לתקן את הטעויות והשאלה היא אם נוכל לנצל את ההזדמנות שניתנת לנו בגומלין. מכבי תל אביב היא קבוצה חזקה עם שחקנים טובים, אך בהחלט יש לנו סיכוי".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully