וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: פסק הדין ייקבע עד תחילת השבוע הבא

מוני הראל ואלי טביב נחקרו על דוכן העדים והחליפו האשמות בדיון בבית המשפט. נציג טביב: "מוני רוצה לפוצץ את העסקה"

ברני ארדוב

הבוקר (שני) התקיים הדיון השני בבית המשפט המחוזי בתל אביב בין אלי טביב למוני הראל בנוגע לבעלות על הפועל תל אביב. הכותרת בסיומו היא הכרזתה של השופטת רות רונן: "אתן את פסק הדין היום, או בתחילת השבוע הבא".

אחת מהאפשרויות היא שהשופטת רונן תכריז שהליך הבמבי היה חוקי ושלפיכך אלי טביב הוא הבעלים של המועדון. האפשרות השנייה היא שהשופטת תקבע שההליך לא היה חוקי, מה שיגרור במבי חדש.

מוני הראל סיכם אחרי הדיון: "אנחנו מחכים להחלטת השופטת, וכל מה שהיא תחליט יהיה מקובל. אני לא מחפש עזרה, אלא לעשות צדק. מה שלא יהיה - הפועל תמיד תהיה חלק ממני. אני מאוד אוהב את האוהדים והם תמיד יהיו בלבי".

טביב הסתפק בתגובה קצרה: "ההרגשה טובה, אבל נצטרך לחכות להחלטה של השופטת".

החקירות והסיכומים

הדיון בבית המשפט כלל היום את חקירתם של טביב והראל על ידי עורכי הדין: אבי זמיר מצדו של טביב וישראל עזיאל מצדו של הראל. הראל נחקר ראשון והצהיר שבזמן הליך הבמבי, לא הוטלו עליו עיקולים מצדה של גרושתו נטלי.

הראל גם הוסיף שאין לו בעיה להעביר את הבעלות לטביב, אלא שהאחרון לא עשה זאת בדרך על פי הסיכום: "גם היום אני מוכן להפעיל את הבמבי כל עוד טביב לא נוגע בשטרי ההון בגובה 20 מיליון שקל. ביקשתי לכבד את ההסכם ולשלם במזומן ובאופן מיידי. הדבר לא נעשה".

טביב נשאל על דוכן העדים מדוע הצהיר בעבר שאין לו עבר פלילי, והשיב כי חשב שאחרי שבע שנים העבירות הללו נמחקות - מה שמאפשר לו לרכוש מועדון כדורגל בצורה חוקית. על כך שהוא לא העביר להראל תשלום מיידי כפי שסוכם במסגרת הליך הבמבי, אמר טביב: "תשלום מיידי זה תוך 30 יום".

אחרי חקירת העדים, ניגשו הצדדים לשלב הסיכומים. עו"ד זמיר, מטעמו של טביב, אמר: "העובדות ברורות. מוני רוצה לפוצץ את העסקה כי הוא כנראה התחרט עליה. השכל הישר יודע שהקבוצה של טביב כי הוא רצה לקיים את העסקה". עו"ד עזיאל מצדו של הראל אמר: "האופן שבו טביב ביקש להפעיל את מנגנון הבמבי לא קבילה".

כזכור, באמצע מאי האחרון ביצעו הראל וטביב את הליך הבמבי במסגרתו קונה צד אחד את חלקו של הצד השני. הראל העביר לטביב מעטפה, והאחרון החזיר צ'ק משלו והודיע: הפועל תל אביב שלי. מספר ימים לאחר מכן טען הראל כי הבמבי לא התנהל כחוק. טביב דורש מבית המשפט לקיים את הבמבי ולהפוך לבעלים יחיד, בעוד הראל דורש שהוא יתבצע מחדש.

הפועל תל אביב ניצחה את האנובר 1:2 במשחק אימון

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 9:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully