וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטיסטה: "אני לא מגדיר את זה ככישלון"

מאמן נבחרת ארגנטינה הדהים אחרי ההדחה הכואבת ברבע גמר הקופה אמריקה מול אורוגוואי: "הדבר החשוב הוא המונדיאל"

כל הציפיות, התקוות והחלומות של נבחרת ארגנטינה לזכות בקופה אמריקה הביתי שלה התנפצו הלילה (בין שבת לראשון), אחרי הדחה כואבת במיוחד כבר בשלב רבע הגמר של הטורניר עם הפסד 5:4 בפנדלים לאורוגוואי, אחרי 1:1 בתום 120 דקות.

הסלסטה רשמו עוד פרק מפואר מבחינתם ביריבות עתיקת היומין עם הארגנטינאים, וחגגו ניצחון יוקרתי בסיומה של דרמת ענק. אורוגוואי עלתה ליתרון מדהים בדקה השישית משער של דייגו פרס, ולא נשברה גם לאחר שגונסאלו היגואין איזן בדקה ה-17 וגם לא אחרי שפרס הורחק בצהוב שני כבר בדקה ה-38. ארבע דקות לסיום נשארו גם המקומיים בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של חאבייר מסצ'ראנו, ובהארכה נשמרה התוצאה עד לדו קרב הפנדלים, בו עצר פרננדו מוסלרה בעיטה אחת של קרלוס טבס שהספיקה לאורווגאי למקום בחצי הגמר.

"אני מתכוון להמשיך בתפקיד, ואני לא מגדיר את זה ככישלון", הדהים המאמן המושמץ סרחיו באטיסטה, שחוזהו מסתיים ב-2013. "אנחנו צריכים להמשיך לעבוד לקראת הדבר החשוב באמת שהוא המונדיאל. בשני המשחקים הראשונים שלנו בטורניר לא שיחקנו טוב, ואז בשלישי היינו טובים, וגם היום היינו יכולים לנצח את המשחק במחצית הראשונה, אבל איבדנו תנופה אחרי ההפסקה".

על היכולת של ליאונל מסי, שסגר עוד טורניר ללא שער אחרי ששבת מהבקעות גם במונדיאל, אמר באטיסטה: "למסי היו 30 דקות נפלאות בפתיחה, ומשחק טוב מאוד באופן כללי. אני תמיד אוהב את איך שהוא משחק. במחצית השנייה הוא היה פחות טוב, כמו שאר הנבחרת". על הרחקתו של מסצ'ראנו אמר המאמן: "לדעתי זה לא היה משהו ששווה כרטיס צהוב שני".

סוארז: "רצינו ליצור היסטוריה משלנו"

אורגוואי חגגה את ההעפלה המדהימה לחצי הגמר על חשבון יריבתה השנואה, והמשוכה הבאה של התכולים תהיה פרו, שהדהימה מוקדם יותר את קולומביה עם 0:2 מפתיע משלה. "אני מאושר מאוד", אמר אוסקר טבארז בסיום. "זו אחת היריבויות הוותיקות ביותר בכדורגל, ובמחינה היסטורית קשה לנו לנצח את ארגנטינה".

"אנחנו לא אוהבים להיתקל בקשיים", התייחס טבארז להרחקתו המוקדמת של פרס. "אבל בדרך כלל כשאנחנו נתקלים באתגרים אנחנו מתגברים עליהם. שיחקנו באותו אופן גם בעשרה שחקנים, והצלחנו לעצור את ההתקפה של ארגנטינה כמו שצריך".

"ה-16 ביולי הוא יום היסטורי בשביל הנבחרת שלנו", נזכר לואיס סוארז בניצחון הבלתי נשכח של אורוגוואי על ברזיל בגמר המונדיאל 1950. "דיברנו על זה לפני המשחק, ורצינו ליצור היסטוריה גם עבור הנבחרת הנוכחית. זה רגע מדהים, וזה הגיע לנו כי הצדק נעשה אחרי הרחקתו של פרס במחצית הראשונה".

חלוץ ליברפול נתן קרדיט גדול גם לאוהדי נבחרתו שהגיעו לסנטה פה כדי לתמוך בשחקניהם: "ידענו שיהיה קשה לשחק באווירה כזו נגד אצטדיון שלם, אבל האוהדים שלנו עזרו לנו מאוד ומגיעה להם תודה ענקית".

הקשר אלברו פריירה שיבח את פרננדו מוסלרה, שעצר את הבעיטה של קרלוס טבס בדו קרב הפנדלים, שלמעשה העניקה לתכולים את הניצחון: "זה היה טורניר עצום עבור פרננדו, ומגיע לו לזכות בכבוד הזה. אני מקווה שזה יימשך עד סוף הטורניר. יש לנו את רוח הלחימה בדמנו, כקבוצה וכאורוגוואים. בדיוק כמו במונדיאל, לא החזקנו בכדור יותר מהיריבה אבל ייצרנו יותר מצבי הבקעה וניצחנו".

כל החדשות והדיווחים מהקופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully