וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הגישה הצעה על ג'ואל קמפבל

14.7.2011 / 16:58

חלוץ קוסטה ריקה שיכול להיות מתופקד גם כקיצוני וכבש בקופה אמריקה, מבוקש על ידי הירוקים. הגעתו של חרובלר מתעכבת

מכבי חיפה הגישה היום (חמישי) הצעה רשמית על חלוץ נבחרת קוסטה ריקה, ג'ואל קמפבל. האחרון משחק בקבוצת סאפריסה הקוסטה ריקנית. פרטי ההצעה לא ידועים, אך נראה כי חיפה החליטה לפתוח במגעים עם קמפבל לאור העובדה שנבחרת קוסטה ריקה הודחה מהקופה אמריקה לאחר ההפסד לארגנטינה.

קמפבל בן ה-19 משחק כחלוץ ויכול להיות מתופקד גם כקיצוני שמאלי. הוא החל את הקריירה בגיל 17 בקבוצת הפאר הקוסטה ריקנית סאפריסה ולאחר מכן הושאל לקבוצת פונטארנס. לשחקן יש שני שערים בחמש הופעות במדי הנבחרת, במסגרתה ערך את הופעת הבכורה בגביע הזהב. באפריל האחרון הוא הוליך את נבחרת קוסטה ריקה הצעירה למקום השני באליפות צפון ומרכז אמריקה, וסיים את הטורניר כמלך השערים עם שישה שערים.

קמפבל היה מחוזר לאחרונה על ידי לא מעט מועדונים באירופה, וסקאוטים מרחבי היבשת ראו אותו כובש במדי הנבחרת במשחק נגד בוליביה. ייתכן ובימים הקרובים יהיו התפתחויות בעניין. חיפה עדיין מחפשת חלוץ זר שיוכל לחזק אותה לקראת השלבים הבאים במוקדמות ליגת האלופות. במועדון הבהירו היום כי לא יוחתם חלוץ שנטל חלק העונה במסגרות אירופאיות, וזאת בעקבות העובדה שבמקרה כזה הוא לא יוכל לשחק לפחות עד שלב הבתים, אם חיפה תעפיל. כזכור, לחיפה יש כרגע חמישה זרים (שראנוב, בוליאט, פיליאבסקי, יאיא ודבאלישווילי) כאשר גם פיטר מסיללה חזר בעקבות ביטול מעברו ללסטר.

בינתיים, הגעתו לישראל של החלוץ הדרום אפריקאי בראדלי חרובלר מתעכבת והוא מחכה להזמנה רשמית ממכבי חיפה להגיע להיבחן. "אנחנו יודעים שהוא אמור לצאת לישראל, אבל לא יודעים מתי", אמר המנהל המקצועי של קבוצת פלטינום סטארס, ג'ייסון ריין.

כידוע, ביום רביעי הקרוב תפגוש חיפה את בוראץ במשחק הגומלין של הסיבוב השני של ליגת האלופות, אליו היא תגיע עם יתרון מבטיח של 1:5. מהמשחק ייעדר יניב קטן, שנפצע במשחק אתמול ויזכה למנוחה בעשרת הימים הקרובים.

מחר (שישי) תיערך הגרלת שלב המוקדמות השלישי, בו תשחק חיפה לאחר שתעבור את בוראץ. הירוקים יקוו להימנע ממפגש עם אלופת בולגריה ליטקס לובץ' (גברה 1:2 בחוץ על מוגרן) ואלופת סלובקיה סלובן ברטיסלבה (0:2 בבית על טובול הקזחית). גם HJK הלסיניקי, אלופת פינלנד וקבוצתו של יארי ליטמאנן, מסומנת כמוקש במיוחד לאור העובדה שהיא קיימה כבר 15 מחזורי ליגה. היריבות הקלות ביותר הן המנצחת במפגש בין שמרוק רוברס לפלורה טאלין האסטונית (0:1 לשמרוק במשחק באירלנד) וגם מאריבור הסלובנית (0:2 ביתי על דודלאנז' מלוקסמבורג).

יניב קטן יחמיץ את הגומלין

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully