וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ורד ובוליאט בהרכב מול בוראץ

13.7.2011 / 12:48

אלישע לוי ערך אסיפה לפני המשחק (20:00, ספ' 1) והזהיר ממצבים נייחים. דבאלישווילי לא יפתח. עסקת מסיללה פוצצה

עסקת העברתו של פיטר מסיללה ממכבי חיפה ללסטר פוצצה והשחקן, שמחזיק בחוזה אצל הירוקים, יחפש קבוצה חדשה. לסטר הודיעה כי החתימה הבוקר (רביעי) את המגן השמאלי של ליברפול, פול קונצ'סקי, עליו שילמה סכום של 1.5 מיליון ליש"ט.

בעקבות כך, עלו הבוקר הערכות בחיפה לפיהן מסיללה לא יסגור בלסטר, שאושרו בסופו של דבר. הירוקים סיפרו כי קיבלו הודעה בעניין. ככל הנראה, החתמתו של קונצ'סקי מגיעה בעקבות תוצאות הבדיקות הרפואיות של מסיללה והחשש שהביע סוון גוראן אריקסון מהפציעות שעבר בעונה שעברה. כעת, חיפה תצטרך למצוא לו קבוצה אחרת מתוך ידיעה שמכסת הזרים מלאה.

לקראת המשחק הערב (20:00, שידור ישיר בספורט 1 ו-HD) נגד בוראץ הבוסנית במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, כינס אלישע לוי הבוקר אסיפת שחקנים במלון בו שוהה הקבוצה. המאמן הקרין וידאו של בוראץ לשחקנים ושם דגש על המצבים נייחים: "נלחץ אותם בחלק שלהם ולא ניתן להם להתקרב לשער. אנחנו צריכים לזכור שאסור לנו לספוג שער בבית. לבוראץ יש שחקנים גבוהים מאוד וזה החלק הכי חזק אצלהם, אנחנו חייבים להיות מרוכזים במצבים הנייחים". בסיום דבריו הדגיש המאמן: "הקהל שלנו אוהב שאנחנו רצים ועובדים על המגרש, אנחנו צריכים לטרוף את הדשא".

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "טראומת מינסק לא תחזור העונה. אובדן האליפות להפועל תל אביב לפני שנתיים השפיע עלינו. אנחנו עדיין צריכים לעבוד על התיאום, אבל לכולם כאן ברור שאנחנו מגיעים במצב שונה".

הקפטן יניב קטן שהודיע במסיבת העיתונאים כי הוא סובל מכאבי גב, אמור לשחק הערב. כזכור, אלישע לוי תרגל 12 שחקנים בהרכב אמש, כשיוריצה בוליאט ערך אימון מלא, עבר מבחן כשירות. לאחר התלבטויות, המאמן החליט לפתוח עם ויאם עמאשה כחלוץ בודד ועם עידן ורד בקישור. ולדימיר דבאלישווילי ימתין על הספסל.

ההרכב: ניר דוידוביץ', אייל משומר, יוריצה בוליאט, אנדריי פיליאבסקי, טאלב טואטחה, סיידו יא יא, גוסטבו בוקולי, עידן ורד, אייל גולסה, יניב קטן, ויאם עמאשה.

מכבי חיפה מארחת את בוראץ
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully