וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריקי: "היו לי הצעות מישראל, אבל רציתי לשחק בחו"ל"

החלוץ הישראלי הסביר את ההחלטה לחתום בגורניק זאבז'ה: "זו קבוצה עם מסורת, לליגה הפולנית יש מוניטין טוב בישראל"

המושבה הישראלית בפולין לא מפסיקה להתרחב, כאשר אמש (שלישי) חתם החלוץ עידן שריקי בגורניק זאבז'ה לשנתיים. החלוץ, שסיים את חוזהו במ.ס. אשדוד, יהיה הישראלי השלישי בפולין, אחרי מאור מליקסון ודודו ביטון בוויסלה קראקוב, כאשר לא מן הנמנע כי גם תמיר כחלון יצטרף אליהם. בינתיים, העניק היום שריקי ראיון ראשון לתקשורת הפולנית, ונשמע כאילו הוא מאוד מרוצה מהחלום שהתגשם בגיל 29.

"נגמר לי החוזה באשדוד, והסוכן שלי סיפר על ההצעה מזאבז'ה", סיפר שריקי. "חיפשתי קצת מידע על המועדון, הגעתי לפולין וחתמתי על החוזה. האם היו לי עוד הצעות? כן, מקבוצות בישראל. אבל החלטתי לשחק בחו"ל". שריקי נשאל מה הוא יודע על קבוצתו החדשה, שזכתה 14 פעמים באליפות, ואמר: "אני יודע שמדובר בקבוצה עם מסורת גדולה. זה נהדר לשחק פה. הכל מאורגן פה בצורה מאוד מקצוענית, אפשר לראות שזו קבוצה טובה.

"לליגה הפולנית יש מוניטין טוב בישראל", הסביר שריקי את הנהירה הפתאומית של הכדורגלנים הישראלים לפולין. "אני לא האחרון שיעבור לכאן. עדיין לא דיברתי עם מליקסון וביטון, אבל אני בטוח שאעשה את זה בקרוב". לבסוף התבקש החלוץ לספר קצת על עצמו, והשיב: "אני חייב הרבה לאשדוד, שם גדלתי. בדרך כלל אני משחק כחלוץ, אבל אני יכול לעזור גם מהאגפים".

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully