וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: ליפשיץ חתם, חכמון על סף סיכום

11.7.2011 / 11:11

רכז עירוני אשקלון חוזר לשתף פעולה עם דני פרנקו בעיר היהלומים. בין סנטר ירושלים לקבוצה מפרידים פרטים טכניים

ברק נתניה עשתה היום (שני) צעד חשוב בהכנות לקראת העונה הבאה, כשהחתימה עם שחקנה של עירוני אשקלון בעונה שעברה ליאור ליפשיץ. כמו כן, נמצאת הקבוצה על סף סיכום עם שחקנה של הפועל ירושלים בעונה שעברה, ליאור חכמון, שגדל בנתניה. רוב תנאיו של חכמון בנתניה כבר סוכמו, ובקבוצה מאמינים שבפגישה הקרובה בין הצדדים צפוי מעברו של השחקן להיסגר בצורה סופית.

ליפשיץ (26, 1.78 מ'), בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, עבר בבוגרים של הקבוצה מעיר היין, אך אחרי ארבע עונות בהן לא קיבל צ'אנס אמיתי יצא למכבי פתח תקוה מהלאומית בעונת 2005/6, ואחרי חצי עונה מצוינת עבר לגליל עליון. בעונה לאחר מכן רשם ליפשיץ עונה מאכזבת בעירוני אשקלון, ובעקבותיה ירד ללאומית שוב כדי לעלות עם גבעת שמואל לליגת העל.

בעונת 2008/9 הגיע להפועל חולון, שם שיתף פעולה עם דני פרנקו, ולקח עם הקבוצה את גביע המדינה. ליפשיץ נשאר עוד עונה בחולון, ובעונה שעברה חזר לאשקלון וירד עם הקבוצה ללאומית כשהוא רושם 3.4 נקודות ו-1.9 אסיסטים בממוצע למשחק.

חכמון (25, 2.02), גדל בקבוצת הנוער של נתניה, רשם את עונת הבכורה שלו בליגת העל דווקא במדי רמת השרון, ואת הפריצה האמיתית שלו עשה במדי נתניה בלאומית בעונת 2006/7. בעונת 2008/9 חזר חכמון לליגת העל כשחתם בעירוני רמת גן, הפך לאחד הגבוהים המפתיעים בליגת העל, וחזר בעונה לאחר מכן לנתניה שעלתה לליגה הראשונה. עונה טובה מאוד שהסתיימה בחצי גמר הפיינל פור הובילה אותו בעונה שעברה לירושלים במדיה רשם 5.6 נקודות ו-2.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

סוכנו של חכמון, זאב גרוס, הגיב: "ליאור לא סיכם בנתניה, אנחנו מנהלים מגעים ומשא ומתן עם חיפה, נתניה ואשקלון".

מלבד ליפשיץ וחכמון חתומים עד כה בנתניה הקפטן אלירן גואטה, יהוא אורלנד ושחקנה של הפועל תל אביב בעונה שעברה בריאן אוסברי. בנתניה עושים מאמצים על מנת לצרף בתקופה הקרובה עוד גארד זר ולאחר מכן תתפנה הקבוצה לצרף שני זרים בעמדות הפנים.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully