וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה: אלירן גואטה חתם לעונה נוספת

10.7.2011 / 12:27

הפורוורד בן ה-36 יישאר בקבוצת נעוריו: "בית לא עוזבים בשום מחיר". הבעלים: "תרומתו מתבטאת גם בערך החברתי שלו"

ברק נתניה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של אלירן גואטה לעונה נוספת. פרט לפורוורד בן ה-36 צפוי גם ערן אסנטי להמשיך מהסגל של העונה שעברה, אליו הצטרפו בריאן אוסברי ויהוא אורלנד. בקבוצה מנהלים שיחות עם ליאור חכמון, אותו רוצה גם מכבי חיפה, אך הצדדים עדיין לא הגיעו לכדי סיכום. שמות נוספים שעליהם נתניה חושבת הם מורן רוט וליאור שגב.

גם בריאן אוסברי מצטרף לנתניה

"אני שמח להמשיך לעונה נוספת בברק נתניה", אמר גואטה לאחר החתימה. "חתמתי היום במועדון שגדלתי וצמחתי בו ונתן לי את הבמה בליגת העל. מועדון שמהווה בית חם ואוהב עבורי ובית לא עוזבים בשום מחיר. אני מחכה בקוצר רוח לתחילת האימונים".

המאמן דני פרנקו אמר: "אני שמח שאלירן ממשיך איתנו. באופי שלו וברמת המחויבות שלו למועדון הוא מאוד מתאים לרוח שאנחנו רוצים לבנות". הבעלים צביקה ליבר הוסיף:"תרומתו של אלירן למועדון הכדורסל מתבטאת לא רק בדקות משחק על הפרקט, אלא גם בערך הסגולי והחברתי הרב שלו לקבוצה, לאווירה החיובית בחדר ההלבשה והחיבור החזק שלו עם העיר והאוהדים".

גואטה גדל בקבוצת הנוער של נתניה, ואף שיחק בקבוצה הבוגרת לפני שיצא במסע בליגה הלאומית במדי הפועל בית אליעזר, הפועל חדרה, חיפה/רמת השרון ובית"ר מגדל העמק. בעונת 2004/5 חזר לנתניה ומאז הוא משחק בקבוצה כשבשנים האחרונות משמש כקפטן הקבוצה. גואטה היה נחשב לאחד הסקוררים הבולטים בליגה הלאומית, ובליגת העל נחשב לשחקן הנשמה של נתניה, שנותן הרבה אנרגיות מהספסל. בעונה שעברה רשם גואטה ב-26 משחקים 3.9 נקודות ו-1.6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully