וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דוידוביץ' יהיה כשיר לבוראץ

10.7.2011 / 9:47

שוער הקבוצה ערך אימון מלא, יוכל לשחק ברביעי. חיפה מסרבת לשלם 20 אחוז ממכירה עתידית של עזריאל, בית"ר עשויה לוותר

נמשכות ההכנות של מכבי חיפה למשחק החשוב ביום רביעי מול בוראץ' הבוסנית במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. שוער הקבוצה ניר דוידוביץ', שעבר היום (ראשון) בדיקה בברכו אצל רופא הקבוצה, ד"ר בצלאל פסקין, ערך אימון מלא, ויהיה כשיר למשחק.

חיפה הודיעה אתמול כי הבלם יוריצה בוליאט עבר טיפול כירורגי בבית החולים "העמק" בעפולה ושוחרר לביתו, כך שיהיה כשיר למשחק.

מוחמד גדיר קיבל היום את ממצאי בדיקת ה-MRI ומסתבר שהוא סובל מדלקת בשרירי הבטן. המשמעות היא שהשחקן יכול לחזור להתאמן בהדרגה במקביל לטיפול תרופתי ולא זקוק לניתוח כפי שחששו במועדון. יחד עם זאת, השחקן לא יהיה כשיר למשחק מול בוראץ הבוסנית ביום רביעי.

אפשרות: בית"ר תוותר על כסף כדי למכור את עזריאל

האם בית"ר ירושלים תוותר על חלק מדמי ההעברה במסגרת עסקת חן עזריאל כדי להעביר אותו למכבי חיפה? האפשרות הזאת עלתה בסוף השבוע במסגרת המאמצים של הקבוצה מהבירה להעביר את השחקן לשורות האלופה. כזכור, מכבי חיפה מסרבת לשלם לעזריאל אחוזים ממכירה עתידית שלו לאירופה במידה ויחתום בקבוצה. כזכור, עזריאל דרש בשלב הסופי של המשא ומתן 20 אחוז ממכירה עתידית, מה שהקשה על המשא ומתן. אגב, סוכנו דודו דהאן דורש גם מבית"ר ירושלים אחוזים מהמכירה לחיפה במידה ויעבור לקבוצה.

הגעתו של עזריאל תגדיל את סיכוייו של דבאלשווילי לעזוב

החלוץ הסביר אתמול לוואלה! ספורט: "אם אני חותם על חוזה ארוך טווח, צריך לחשוב על התנאים שלי. חיפה זה מועדון גדול ואני לא פוסל לעבור לשם, אבל אי אפשר לעזוב בכל מחיר". גורם בחיפה אמר אתמול: "הגשנו לעזריאל הצעה. מכבי חיפה זה מועדון מספיק גדול כדי לא לרדוף אחרי שחקנים".

אם עסקת עזריאל לא תצא לפועל, יעקב שחר עשוי לבדוק אפשרות לצרף את שלומי ארבייטמן במידה ויעזוב את גנט. גורם בחיפה אמר הבוקר: "ארבייטמן שחקן בכיר ומעניין מאוד, אבל קודם כל צריך למצות את המשא ומתן מול חן עזריאל". אם יצטרף חלוץ ישראלי, סביר להניח שולדימיר דבאלישווילי יעזוב משום שאלישע לוי לא צריך יותר מחמישה חלוצים בסגל.

התקשורת בדרום אפריקה ממשיכה לדווח על מועמדותו של החלוץ מדרום אפריקה, קטלגו מפלה. גם החלוצים ברדלי גרובלר ואוצ'ה נוופור, שביטל את הגעתו למבחנים מסיבות אישיות, עדיין מועמדים. חלוץ נוסף מדרום אפריקה, קלווין קאדי (23) ששיחק בפורטוגל, הוצע השבוע אך לא מדובר בשחקן בכיר ובינתיים חיפה לא השיבה לסוכניו.

עדכון ראשון: 9:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully