וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה 0:4 את אלמיר סיטי במשחק אימון

הקבוצה של איוניר השיגה ניצחון שלישי ברציפות. דאבור, עטר (צמד) וישראלביץ' כבשו. ברביעי תפגוש הקבוצה את בירסחוט

כל החדשות על מכבי תל אביב

מכבי תל אביב קרובה לסיים את מחנה האימון שלה שהיא עורכת במירלו, הולנד. ביום חמישי בצהריים תשוב הקבוצה לישראל, אבל עוד לפני כן היא ערכה היום (שלישי) משחק אימון שלישי בו השיגה ניצחון שלישי ברציפות, הפעם 0:4 את אלמיר סיטי, קבוצה הולנדית שירדה לליגה השלישית.

לאור העובדה שמכבי תערוך משחק גם ביום רביעי, העלה מוטי איוניר הרכב משני עם שחקנים שלא זכו לדקות משחק רבות בשניים הקודמים. הצהובים עלו עם יוסי גינצבורג בשער, כאשר דור מלול, קלמי סבן, שרן ייני ואורי כהן בהגנה, רועי קהת, רפי דהן, דיאא סבע וגיז'רמו ישראלביץ' בקישור, בעוד מונס דאבור ומוסא קונאטה איישו את החוד. ברק לוי החליף בשער במחצית השנייה את גינזבורג, עוד שותפו: עומר ורד ואלי זיזוב, ניבאלדו ואלירן עטר. לעומתם, ברק יצחקי, תמיר כחלון, יואב זיו וגל אלברמן לא התלבשו.

בדקה ה-17 שער של מכבי נפסל בטענת נבדל של קונאטה, אחרי שישראלביץ' דחק מסירה שלו מקרוב אל הרשת של ההולנדים. אחרי חצי שעה הלחץ של הצהובים נשא פרי, כשכדור רוחב של אורי כהן מוצא את מונס דאבור שמקרוב גלגל לרשת. הקבוצה של איוניר המשיכה ללחוץ גם במחצית השנייה ומצאה את השער השני בדקה ה-74 כאשר עטר כבש את השני לאחר בישול של זיזוב. בדקה ה-85 ייני חטף כדור על קצה הרחבה ומסר לזיזוב, שהעביר עם העקב לעטר המקפיץ באלגנטיות מעל השוער. בדקה ה-90 הבקיע ישראלביץ' בפנדל לאחר הכשלה על עטר ברחבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיך להפתיע. זיזוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור, ברביעי יפגשו הצהובים במשחק ההכנה האחרון שלהם את בירסחוט, בה חתם לא מכבר אקס הקבוצה רועי דיין. לשם כך תטוס הקבוצה לאנטוורפ. מכבי פתחה את המחנה עם ניצחון 0:3 ביום שישי על המילואים של בורוסיה מנשנגלדבאך עד גיל 23 ובמשחק השני ביום ראשון גברה 1:3 על אלופת רומניה, אוצלול גלאץ.

המאמן מוטי איוניר אמר בסיום: "שמחתי מאוד לראות את השחקנים הצעירים של המועדון מקבלים הזדמנות ומוכיחים שהם בדרך הנכונה. שוב היה חשוב לנו לראות שהשחקנים שומרים על עקרונות המשחק ומשחקים בהתלהבות רבה. זה בדיוק מה שאנחנו שואפים לראות גם בעתיד".

ביום חמישי בשבוע הבא (14 ביולי) תפתח הקבוצה הצהובה את העונה שלה באופן רשמי, כשתארח באצטדיון בלומפילד את חזאר לנקראן האזרית במסגרת המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. משחק הגומלין בין השתיים ייערך שבוע לאחר מכן (21 ביולי) באזרבייג'אן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully