וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון: לני רקנאטי ימשיך לתמוך בקבוצה

4.7.2011 / 21:32

הקבוצה שתיקרא בני השרון/הרצליה תישאר בליגת העל, התקציב יעמוד על כ-5.5 מיליון ש"ח. אהרוני מועמד מוביל לאמן

אחרי לא מעט תהפוכות, הודיע הערב (שני) בעלי בני השרון, לני רקנאטי, ליו"ר הקבוצה אלדד אקוניס כי הוא ממשיך את תמיכתו בקבוצה גם בעונה הבאה, גם ללא תמיכת עיריית רעננה. במהלך השבוע האחרון התנתקה הקבוצה מעיריית רעננה וזאת לאחר רצון ראש העיר נחום חופרי לקצץ 40 אחוז מהתקצוב העירוני לקבוצה, והיא תישאר מבוססת רק על עיריית הרצליה, שתמשיך להקציב לקבוצה סכום של 1.75 מיליון שקל, בדומה לתמיכת רקנאטי.

מעתה תיקרא הקבוצה בני השרון/הרצליה, במטרה לשמור על השם כדי לאפשר לעיריות אחרות באיזור השרון להצטרף לקבוצה במועד מאוחר יותר. הקבוצה תמשיך לשחק באולם היובל בהרצליה, ותעמיד תקציב של כ-5.5 מיליון שקל, שמלבד תמיכת עיריית הרצליה ורקנאטי מסתמך על תקצוב מנהלת הליגה (כ-1.3 מיליון שקל) והמשך ההתקשרות עם חברת התיירות "אשת טורס" (כ-400 אלף שקל).

"אחרי מחשבה עמוקה והרהורים רבים החלטתי להמשיך ולתמוך בקבוצה לשנה אחת נוספת, כקבוצה שתייצג את העיר הרצליה", אמר רקנאטי. "זאת לא היתה החלטה קלה בעקבות ההתפתחויות האחרונות, אבל החלטתי שלא יהיה זה נכון לתת למאמצים הרבים שהושקעו במועדון שנים רבות לרדת לטמיון, ולאכזב את שוחרי הספורט והכדורסל בעיר".

רקנאטי תקף את עיריית רעננה, שבחרה לקצץ בתקציב ואמר: "לצערי, ראש עיריית רעננה נחום חופרי החליט להפר הסכם חתום עם המועדון וכתוצאה מכך החלטתי לא להמשיך ולשתף פעולה עם עיריית רעננה. אני מזמין את תושבי ואוהדי הקבוצה להמשיך ולהגיע ולעודד את הקבוצה, ובהזדמנות זו אני רוצה להודות לעיריית הרצליה ובמיוחד לגב? יעל גרמן העומדת בראשה, על תמיכתם בקבוצה".

גרמן עצמה אמרה בתגובה: "אני מחבקת את לני שהחליט להישאר בבית. רק עם בעלים כמו לני רקנאטי אני יודעת שאני יכולה לישון בשקט. אני קוראת לכל תושבי הרצליה לקום ולחבק את הקבוצה השנה יותר מאשר בשנים קודמות, על מנת שבני השרון/הרצליה תמשיך להיות מועדון מצליח כמו בשנים הקודמות".

כעת יתפנו בקבוצה להכנות המקצועיות לקראת העונה הבאה. הסוגיה הראשונה שתעלה על הפרק היא האם השחקנים שעליהם לקבוצה יש אופציה לעונה נוספת יישארו. רון סטיל צפוי לעזוב בשל עלותו הגבוהה, ואילו שרון ששון יעזוב בשל אכזבה מיכולתו, אך לעומתם דורי אסף ובריאנט דאנסטון צפויים להישאר. מי שמחזיק בחוזה לעונה הבאה הוא בן רייס שגם כן ימשיך, בעוד הקפטן ארז כץ שלא מחזיק בחוזה, יתבקש לקצץ משמעותית בשכרו אחרת ימצא את עצמו מחוץ לקבוצה.

סוגיית המאמן גם כן נשארת פתוחה, למרות שלדן שמיר יש חוזה לעונה נוספת. בקבוצה התבטאו בימים האחרונים שבמידה ששמיר יביא הצעה מקבוצה אחרת, כשהכוונה היא להפועל חולון, לא יעמדו בדרכו. בבני השרון לא מרוצים מתפקודו של שמיר במהלך העונה האחרונה, והכוונה היא להחליפו בעוזרו אורן אהרוני, שמוערך מאוד על ידי אנשי הקבוצה. אם שמיר לא יעזוב לחולון, קיימת אפשרות שהוא יסיים את חוזהו בקבוצה בכל זאת במועד המקורי בסוף השנה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully