וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל סיכם בבנטון טרוויזו

4.7.2011 / 19:56

שחקנה של גלבוע/גליל בשלוש העונות האחרונות יוצג בקבוצת הפאר האיטלקית כבר בימים הקרובים וירוויח כ-220 אלף יורו

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, גל מקל סיכם הערב (שני) את תנאיו בקבוצת בנטון טרוויזו וישחק בעונה הקרובה במדי הקבוצה האיטלקית האחרונה שלקחה אליפות מלבד סיינה. בתקופה האחרונה ניהלו מקל וסוכנו עם בנטון כשההבנות בין הצדדים קיימות כבר מלפני שבוע, אך רק הערב סוכם הנושא הכספי.

אחד הנושאים החשובים שעלו במהלך השיחות הוא מעמדו של השחקן בקבוצה לקראת העונה הבאה, וכשהבין שהוא צפוי להיות אחד הברגים החשובים בקבוצה, החליט להצטרף לטרוויזו. החוזה של מקל מוערך בכ-220 אלף יורו לעונה, והוא אמור לחתום עליו כבר בימים הקרובים. מקל עצמו סירב להתייחס הערב לנושא.

מקל (23, 1.93), בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ניסה עם סיום גיל נוער את מזלו במכללת ויצ'יטה סטייט, אך אחרי שנתיים חזר לשורותיה של מכבי תל אביב וחתם על חוזה לארבע עונות. אחרי תקופה קצרה על הספסל הצהוב הגיע בעונת 2008/9 לגלבוע/גליל והעפיל עם הקבוצה לפיינל פור. לאחר מכן חזר מקל למכבי תל אביב, אך הושאל לאחר שלא מצא את מקומו בקבוצה לגלבוע/גליל, וזכה עם הקבוצה באליפות. העונה הגיע עם גלבוע/גליל לגמר הפיינל פור ורשם 12 נקודות, 6.3 אסיסטים ו-4.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בנטון טרוויזו, אחד ממועדוני הפאר באיטליה, סיימה את העונה האחרונה במקום החמישי בליגה האיטלקית, הפסידה בחצי גמר הפלייאוף לסיינה והפסידה בחצי גמר היורוקאפ לקאחסול הספרדית. הקבוצה מחזיקה בארבע אליפויות איטליה ובארבעה גביעים, כשהאליפות האחרונה הייתה בעונת 2005/6 תחת דיוויד בלאט. הישג השיא של הקבוצה בזירה האירופית היה גמר היורוליג בעונת 2002/3 אז הפסידה בגמר לברצלונה. את הקבוצה מאמן סשה ג'ורג'ביץ' הסרבי, שהחליף את יסמין רפשה הקרואטי לפני כמה ימים, ובימים אלה מנהלת הקבוצה מגעים עם לא מעט שחקנים לקראת העונה הבאה כשמי שבטוח ימשיך הוא הגארד-פורוורד המוכשר אלסנדרו ג'נטילה בן ה-19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully