וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר עשויה לבקש מברוכיאן ובן שושן לקצץ בחוזיהם

2.7.2011 / 19:00

כצעד אחרון לפני הקפאת הליכים, צפוי המועדון לדרוש מהצמד, המחזיק בחוזים הנאמדים ביחד ב-5 מיליון ש"ח, לבוא לקראתו

כל החדשות על בית"ר ירושלים


בית"ר ירושלים נכנסת לשבועיים מאוד משמעותיים בנוגע לעתידה. הקבוצה צריכה להציג לבקרת התקציבים עד אמצע חודש יולי ערבויות לתקציב שהוגש בסך 25 מיליון שקלים, כאשר בשלב זה אין באפשרות הקבוצה לעשות זאת.
נכון לעכשיו, הערבויות אותן בית"ר יכולה לספק נאמדות ב-15 מיליון שקלים השקולים להכנסותיה. עם זאת, הבקרה מוכנה ללכת לקראת המועדון ולגבות אותו בכמה מיליונים נוספים ולקבל גם ערבות ל-18 מיליון שקלים, זאת מתוך הכרה בכך שלמועדון מספר נכסים כמו אריאל הרוש וחן עזריאל, שבמקרה הצורך תוכל הקבוצה למכור אותם.

גם כך יחסרו לקבוצה כ-7 מיליון שקלים נוספים בכדי לעמוד בתקציב שהגישה, ולכן כצעד אחרון לפני בקשה להקפאת הליכים אפשרית מבית המשפט, עשויה הקבוצה לדרוש משחקניה אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן, שעלות חוזיהם מסתכמת ב-5 מיליון שקלים, לוותר עליהם או לקצצם משמעותית. לשניים ברור שאם הקבוצה תפנה למצב של הקפאת הליכים, הדברים צפויים להיקבע על ידי בית המשפט.

לפני שנתיים שקל היו"ר איציק קורנפיין לגשת להקפאת הליכים, וכבר נקט בכל המהלכים הדרושים אולם ברגע האחרון העניין בוטל על ידי הבעלים ארקדי גאידמק. מי שהיה אמון על אותו תהליך אז היה העו"ד יעקב אמסטר, שאמר השבוע לוואלה! ספורט: "אין דרך אחרת מבחינת בית המשפט. בית המשפט מתייחס לחובות ולא מתרגש מחוזים והתחייבויות עתידיות. במידה שבית"ר תלך להקפאת הליכים, בית המשפט מסתכל על החוזים הגבוהים ביותר ומכיר בהם כ"נכס מכביד". במידה שהוא משוכנע כי ביטולם או שחרור החברה מההתחייבות הנ"ל תגרום לתהליך ההבראה והמשך הקיום התקין אז הוא יפעל בהתאם וצפוי לבטלם".

גורם המעורה בתהליך הפיננסי העובר על בית"ר, הוסיף על הדברים ואמר: "אין מצב שקורנפיין יפנה להקפאת הליכים מבלי שימצה את כל האפשרויות. מהיכרות עמו זה הזוי לחשוב שהוא ילך לתהליך שהוא רואה כגרוע ביותר עבור בית"ר, מבלי לנסות ולעשות משהו עם החוזים של השניים ולפתוח בצורה שוטפת את העונה".

הדברים אלו הם מתוך נקודת הנחה שגאידמק לא יעביר כספים לקבוצה בשבועיים הקרובים ולא יימצא רוכש או גוף כלשהו שיתמוך כלכלית בקבוצה. בבית"ר עדיין מקווים שאחת מהאפשרויות הללו תתרחש בתקופה הקצרה שנותרה וכל הספקולציות השליליות עליהן מדברים במועדון תרדנה מהפרק. זאת כדי שהקבוצה תוכל לפתוח את העונה בצורה הראויה ולהחתים שחקנים שסיימו חוזים בהם הצוות המקצועי מאוד מעוניין, כמו תומר בן יוסף ומשה בן לולו ואף לצרף מספר שחקנים זרים זולים יחסית.

מבית"ר ירושלים נמסר בתגובה לידיעה: "לא ביקשנו מברוכיאן ובן שושן לקצץ בחוזיהם וזה גם דבר שלא נדרוש מהם מתוך מחויבות שלנו לכבד את החוזים עליהם הם חתומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully